۰
:مبلغ سبد خرید

کرم صاف کننده قوی مو ولاستریت - WELLASTRATE

WELLA
commentIcon
۱ دیدگاه کاربران
faqIcon
۴ پرسش و پاسخ
  • کشور سازنده : ایران
  • ترکیبات : آب، سترائیل الکل، آمونیوم تیوگلیکولات، ستئاریل الکل، روغن جوجوبا، آمونیاک، ستئارات 25، وازلین، پرشیا کرائیزما، اسانس.
  • مناسب برای : همه‌ی موها
  • نوع محصول : ایرانی
  • حجم : حاوی 2 کرم با حجم 90 میلی لیتر (در مجموع 180 میلی لیتر)
آخرین قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • کرم-صاف-کننده-قوی-مو-ولاستریت-wellastrate
  • کرم-صاف-کننده-قوی-مو-ولاستریت-wellastrate

Wellastrate Straight Hair Cream

کرم صاف کننده و حالت دهنده موی سر از نوع قوی
نرم کننده و درخشان کننده مو
مناسب برای موهای ضخیم، فر، وز و مجعد
حاوی روغن جوجوبا
کشور سازنده : ایران در شرکت تهران مو، تحت لیسانس شرکت ولا اگ دارمشتات آلمان
حجم محصول : 180ML
شماره پروانه بهداشتی : 16/15248

کشور سازنده ایران تحت لیسانس آلمان
حجم کرم  180 میلی لیتر 
نوع مو موهای معمولی بسیار مجعد
ترکیب اصلیروغن جوجوبا (Jojoba oil)
وضعیت موجودی موجود و قابل تحویل به سراسر کشور

کرم صاف کننده قوی مو ولاستریت - WELLASTRATE

کرم صاف کننده مو قوی ولاستریت همراه با روغن جوجوبا کرم جدیدی برای صاف کردن موی سر می‌باشد. این کرم صاف کننده مناسب برای موهای ضخیم ، فر، وز و مجعد طراحی شده و فرمول جدید آن به موها حفاظتی بهینه بخشیده و مجعد ترین موها را به طور مؤثری صاف می‌کند. پس از استفاده از کرم صاف کننده مو ولاستریت موهای شما کاملاً صاف و با درخشندگی طبیعی خواهند شد. بسته بندی این صاف کننده شامل یک تیوپ 90 میلی لیتری کرم صاف کننده و یک تیوپ 90 میلی لیتری کرم خنثی کننده می‌باشد.
ولاستریت با فرمول جدید بسیار موثر بوده در حالیکه اثر ملایمی بر روی مو دارد . این ماده صاف کننده مو توسط واحد تحقیقات ولا بدست آمده است . ولاستریت براساس جنس مو ها در دو نوع فرموله شده است : قوی و معمولی
معمولی : برای موهای نازک ، متخلخل ، آسیب دیده و یا رنگ شده
قوی : مناسب برای موهای ضخیم ، فر ، وز و مجعد

نوع قوی یا معمولی ولاستریت را با محافظت کننده مو کلسترال سوپر مخلوط کنید.
نوع قوی :یک قسمت کرم صاف کننده ولاستریت و یک قسمت کلسترال سوپر
نوع معمولی :دو قسمت کرم صاف کننده ولاستریت یک قسمت کلسترال سوپر
همیشه نوع ولاستریت را براساس جنس مو ها انتخاب کنید،نه براساس میزان فر مو،
برای تعیین زمان تاثیر و واکنش بر روی مو ، قبل از شروع عملیات صاف کردن مو ، تست مقدماتی را بر روی یک دسته از تارهای مو انجام دهید:
مقدار کمی از کرم صاف کننده ولاستریت را روی  رشته های مو از یک سانتیمتر مانده به ریشه زده و به طور یکنواخت تا نوک مو هایتان بمالیید . 5 الی 10 دقیقه صبر کنید سپس با شانه غیر فلزی شانه کنید دوباره کرم صاف کننده ولاستریت را روی رشته های مو بمالید و حداکثر تا بیست دقیقه بگذارید بماند . با آب کاملا بشویید به طوری که از نبود مواد شماره یک به طور کامل روی مو مطمین شوید . سپس مقدار کمی کرم خنثی کننده ولاستریت را به رشته های مو به طور یکنواخت بمالید و شانه کنید . 10 الی 15 دقیقه صبر کنید و کاملا با آب بشویید و اگر تارهای موی آزمایشی شکسته و یا آسیب دیده باشند ، تا زمانی که مو ها وضعیت اولیه خود را به دست نیاورده اند از آن استفاده نکنید . اگر پوست سر شما حساسیت دارد ، زخم است یا پوست آن رفته و یا شرایط غیر عادی دیگری دارد از صاف کننده استفاده نکنید . اگر می خواهید که موهایتان را بیشتر صاف کنید قبل از مصرف دوباره ، یک هفته صبر کنید.

طرز استفاده از کرم ولاستریت

توجه:

در نظر داشته باشید زمان مکس مواد روی سر با توجه به ضخامت و مقاومت موها مشخص می شود، پس بهتر است با تست مقاومت مو در زمان استفاده از آسیب به ساقه موهایتان جلوگیری کنید.

ضمنا مواد را حتما از یک سانت مانده به ریشه استفاده کنید و از تماس مواد با ریشه مو خودداری کنید. 

اگر تا به حال از این مواد صافی استفاده نکرده‌اید بهتر است زیر نظر آرایشگر استفاده شود.

برن محصول : ولاستریت - WELLASTRATE

خرید و قیمت کرم ولاستریت

مهم ترین نکته درباره خرید یک محصول، قیمت ان است. طبیعتا قیمت به صرفه می تواند مشتریان بیشتری را به سمت یک محصول بکشاند. خوشبختانه این کرم جزء خوش قیمت ترین کرم های مخصوص مو ساخت داخل محسوب می شود و به همین دلیل فروش آن اخیرا قابل توجه بوده است. اما آنچه که سبب می شود تا هومهر را به عنوان فروشنده معتبر این کرم انتخاب نمایید، موضوع گارانتی است. هومهر ضمانت می کند که این کالا به صورت کاملا سالم به مقصد سفارش خواهد رسید و در صورت وقوع هرگونه مشکل در بسته بندی آن، کالای مدنظر را با محصولی جدید تعویض خواهد کرد. 

چند پیشنهاد خرید شگفت انگیز برای داشتن مویی سالم: یکی از بهترین برنامه هایی که می توانید برای افزایش سلامت موی خود داشته باشید، استفاده از چندین محصول مراقبت از موی مرتبط به صورت همزمان است. یکی از محصولاتی که پیشنهاد می کنیم در کنار این کرم داشته باشید و از ان به طور مرتب استفاده کنید، ماسک مو دنس هیر سفید است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مورد بعدی شامپو آلپسین است که یکی از مشهور ترین تقویت کننده های موی سر در جهان می باشد و حتما تا به حال نام انرا در مقالات مرتبط با تقویت مو شنیده اید. استفاده از این 2 محصول می تواند شما را در داشتن موهایی قوی و سالم یاری نماید. پس این پیشنهاد فوق العاده را جدی بگیرید!!

شناسه کالا : HP - 3972