homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو بالباتون ضد ریزش بس - BES Silkat C1 Bulboton Active Shampoo

BES
  • برند :
  • دسته‌بندی : مو
    آخرین قیمت:
    ۱۶۸,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • شامپو-بالباتون-ضد-ریزش-بس
    • شامپو-بالباتون-ضد-ریزش-بس

    شامپو بالباتون ضد ریزش بس - Silkat C1 Bulboton Active Shampoo BES

    لوسیون حاوی مولتی ویتامین و گیاهان ضروری

    دارای اسیدهای آمینه جهت کراتینه کردن مو

    کاربرد: مناسب برای جلوگیری از ریزش و تقویت مو

    حجم: 300ml

    کشور سازنده: ایتالیا

    شامپو بالباتون ضد ریزش بس - BES Silkat C1 Bulboton Active shampoo

    شامپوی بالباتون ضد ریزش بس، بر پایه پاکیزگی و شستشوی هر چه بهتر موها از ساده ترین مسیر، تولید شده است. این شامپو دارای 7 ویتامین مختلف برای تقویت موهای شماست. یکی از دلایل ریزش مو، رادیکال های آزادی هستند که سلول های ریشه مو را پیر کرده و از بین می برند و مو از بین می رود. ویتامین A که رتینول نام دارد، با آنتی اکسیدان های خود، رادیکال های آزاد را خنثی کرده و مانع ریزش مو می شود. ویتامین E (توکوفرول)، ویتامین H (بیوتین) و ویتامین B5 ( اسید پانتوتنیک) با حفظ غشای سلولی و بین سلولی، عملکرد پوست سر را تقویت کرده و رشد مو را بهبود می بخشند. ویتامین F یا لینولئووا اسید (linoleová acid)، که اسیدهای چرب مفیدی را شامل می شود، با داشتن پیوندهای دوگانه مولکول های اسید چرب با میزان ید بالا، میزان آب و رطوبت مو را تا حد ممکن بالا نگه داشته و مانع خشکی و سپس ریز مو می شود. ویتامین B7 یا اینوزیتول، با ترکیب با ویتامین های این گروه مواد حیاتی رشد مو را فراهم کرده و مانع از طاسی می شود. ویتامین B1 یا تیامین، با تقویت ریشه مو و پوست سر، از ریزش مو جلوگیری می کند.

    شامپوی بالباتون ضد ریزش بس حاوی مولتی ویتامین و گیاهان مفید برای مو بوده که با قابلیت پاک کنندگی متوازن، به شما موهایی پاکیزه و مقاومی را هدیه می دهد.این شامپو حاوی آمینواسید های مفید جهت کرانیته کردن مو بوده تا به طور موثری مقاومت موها را افزایش می دهد.

    توصیه هومهر : برای نتیجه بهتر  یک مکمل بسیار قوی میتواند تقویت موی شما را قطع کند و لوسیون تقویت کننده بالباتون بهترین محصول مکمل شامپو بالباتون بس است.برای دیدن ای محصول اینجا کلیک کنید.هومهر استفاده از این محصول به همراه شامپو بالباتون توصیه میکند.

    شناسه کالا : HP - 1122