logo
۰
:مبلغ سبد خرید

پالت سایه چشم میبلین دارای 12 رنگ - MAY BELLINE

MAYBELLINE
commentIcon
۱ دیدگاه کاربران
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • پالت سایه چشم میبلین دارای 12 رنگ - MAY BELLINE
    • پالت سایه چشم میبلین دارای 12 رنگ - MAY BELLINE
    • پالت سایه چشم میبلین دارای 12 رنگ - MAY BELLINE

    The Burgundy Bar
    دارای ١٢ رنگ سایه ی پودری و نرم
    دارای پیگمنت های فشرده و غنی
    مناسب برای آرایش های متنوع
    دارای رنگ های کرم تا قهوه ای و زرشکی
    دارای براش
    مناسب برای آرایش روز و شب
    دارای ماندگاری بالا
    کشور سازنده : فرانسه

    پالت سایه چشم میبلین دارای 12 رنگ - MAY BELLINE
    یکی از جذاب ترین پالت های 12 رنگ از برند میبلین "Maybelline"، پالت مدل بورگاندی بار The Burgundy Bar می باشد.سایه های این پالت با بافت نرم و مخملی جلوه ای زیبایی به چشم ها می دهند.بافت ده سایه از این پالت براق و شاین دار است و دو تای دیگر مات می باشد.
    رنگ های سایه ها نیز از کرم خنثی تا زرشکی و قهوه ای متغیر است؛ که هم به صورت تکی و هم در ترکیب با یکدیگر قابل استفاده هستند.از رنگ های کرم شاین دار می توان به عنوان هایلایتر گوشه های چشم نیز استفاده کرد تا آرایش چشم ها جلوه ی زیباتری پیدا کند.
    در این پالت، یک براش بلند دو سر نیز وجود دارد که کار کردن با آن را لذت بخش تر و راحتتر می کند.
    رنگ های این پالت به آسانی با یکدیگر ترکیب شده و با میزان زیادی از رنگدانه های موجود در آن، جلوه ای یکدست و طبیعی روی پلک هایتان ایجاد می کند؛ جلوه ای زیبا که دیگران را جذب و شیفته شما خواهد کرد. رنگ های ملایم این پالت برای آرایش های روزانه بسیار مناسب هستند. برخی از رنگ های این پالت میبلین نیاز دارند که قبل از استفاده، زیرسازی مناسب روی پلک انجام شده باشد اما برخی دیگر به تنهایی نیز جلوه شگفت انگیر و ماندگاری به چشم هایتان می بخشند. به کمک سایه های این پالت می توان بی نهایت جلوه های مختلف روی پلک ایجاد کرده و به زیبایی منحصر به فردی دست یافت.
    از آنجا که این سایه ها اطراف چشم را کثیف نکرده و نمی ریزند، می توان آن را بدون پرایمر و یا به همراه پرایمر استفاده کنید. سایه های این پالت رنگدانه های بسیار غنی داشته و رنگ های بسیار جذابی روی پلک ایجاد می کنند و به همین دلیل نیازی نیست که با هر بار مصرف، مقدار زیادی از آن مورد استفاده قرار بگیرد

    شناسه کالا : HP - 7517