homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

سنگ پا دو طرفه پروانه ای

    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • سنگ پا دو طرفه پروانه ای
    • سنگ پا دو طرفه پروانه ای

    pumice
    دو طرفه
    بافت متوسط در هر دو طرف
    با رنگ زیبا
    مناسب برای استفاده سالنی و پدیکور
    نرم کننده پوست کف پا
    آرامبخش و افزایش جریان خوب در ناحیه ی کف پا
    مزایای استفاده از سنگ پا: رفع ميخچه و پينه پا، پيشگيري از ضخامت پوست کف پا و تنظيم انسولين خون توسط سنگ پا

    سنگ پا دو طرفه پروانه ای - pumice 

    استفاده از سنگ‌پا به قدمت تاريخ است و از دیر باز برای نظافت مورد استفاده قرار بوده است. در زمان قرون وسطي ابتدا در رم و سپس در خاورميانه مردم به استفاده از اين سنگ رو آوردند. البته شكل استفاده كمي متفاوت بود. ابتدا مردم از سنگ پا براي پاك كردن وسايل جرم گرفته و چرب استفاده مي‌كردند، بعد وارد صنعت و درنهايت وارد دنياي مد و زيبايي شد.
    امروز از سنگ‌پا براي زدودن بافت‌ها و سلول‌هاي مرده و به عنوان يك لايه‌بردار استفاده مي‌شود. سنگ‌پا به رنگ‌هاي سفيد، قهوه‌اي، قرمز و مشكي و در انواع طبيعي و مصنوعي موجود است و معمولا در داروخانه‌ها و مراكز فروش لوازم حمام و دستشويي به فروش مي‌رسد. این محصول برای استفاده در سالن های پدیکور و یا منزل گزینه ی مناسبی است و به دلیل طراحی زیبا و ارگونومیک آن از نمونه ی سنتی کارآمدتر است.
    نحوه استفاده: حداقل يك مرتبه در هفته و بهتر است شب‌هنگام از سنگ‌پا استفاده كنيد تا بعد از سنگ‌پا كشيدن، پوست پا بتواند استراحت كند. قبل از سنگ پا كشيدن، پوست پا بايد كاملا خيس خورده و مرطوب شود. بهتر است پاها را به مدت 10 دقيقه در آب ولرم صابوني قرار دهيد. بعد سنگ‌پا را به ويژه در نقاطي كه پوست پا در ناحيه پاشنه ضخيم‌تر شده است، مالش دهيد اين كار را براي 10 دقيقه تكرار كنيد. از آنجا كه در ناحيه پاشنه پا سلول‌هاي مرده فراوانند، سنگ‌پا كشيدن دردي ايجاد نمي‌كند .
    بعد از اتمام كار، پا را بشوييد و خشك كنيد و از يك كرم مرطوب‌كننده روي آن استفاده كنيد. براي اينكه مجددا پوست پاشنه پا ضخيم نشود، بهتر است هر بار كه مي‌خواهيد جوراب به پا كنيد ابتدا پاها را خشك كنيد و سعي كنيد آنها را در معرض هواي سرد قرار ندهيد.
    فراموش نكنيد نبايد اجازه بدهيد بين زمان‌هاي سنگ پا كشيدن زياد فاصله بيفتد چون هر بار كه پوست پا ضخيم شود، سنگ‌پا كشيدن به زمان بيشتري نياز دارد و لطافت پا را از بين مي‌برد.

    شاخه محصول: محصولات مراقبت از پا - Foot care

    شناسه کالا : HP - 4724