logo
۰
:مبلغ سبد خرید

سرم لایه بردار شب بی یلندا حاوی نرو گلیکول و ویتامین C حجم 30 میل - Bielenda

Bielenda
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • سرم لایه بردار شب بی یلندا مدل نرو گلیکول و ویتامین سی حجم 30 میل - Bielenda

    Bielenda Neuro Glycol + VIT.C Exfoliating Serum 30ml
    مناسب پوست های چرب و مختلط
    لایه بردار پوست
    حاوی ویتامین C و اسید گلیکولیک 4.5%
    کاهش روند پیری پوست
    افزایش تولید کلاژن
    از بین برنده چربی اضافی و سلول های مرده پوست
    آبرسان پوست
    حجم محصول: 50 میل
    کشور سازنده: لهستان


    سرم لایه بردار شب بی یلندا مدل نرو گلیکول و ویتامین سی حجم 30 میل - Bielenda
    خیلی از ما تفاوت کرم و سرم را فقط در نوع بافت و غلظت آن میدانیم و اگر از ما تفاوت سرم و کرم را بپرسند میگوییم بافت سرم رقیق تر از کرم می باشد در حالیکه این تنها تفاوت آن ها نیست. سرم ها دارای ریز مولکول هستند و به راحتی از لایه بیرونی پوست یعنی اپیدرم عبور کرده و به لایه ی درم می رسند. محصولاتی که به لایه ی درم نفوذ می کنند دارای اثر درمانی بیشتری می باشند و سریع تر جواب می دهند. پس اگر می خواهید از محصول پوستی خود در زمان کم بیشترین تاثیر را ببینید حتما از سرم استفاده کنید.
    سرم شب لایه بردار بی یلندا مدل Neuro Glycol + VIT.C، برای پوست های چرب، مختلط، دارای منافذ باز و همچنین پوست هایی که خسته و کدر به نظر می رسند بسیار مناسب است و 2 برابر بیشتر از پوست محافظت می کند. این سرم حاوی ویتامین C، اسید گلیکولیک 4.5% و نورو پپتید می باشد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است و تولید کلاژن پوست را افزایش می دهد در نتیجه ی این افزایش سرعت تولید کلاژن، روند پیری پوست کاهش پیدا می کند. اسید گلیکولیک 4.5% موجود در این محصول یک لایه بردار است و چربی های اضافی و سلول های مرده پوست را از بین می برد. نورو پپتید موجود در این سرم نیز انقباض عضله های صورت را کاهش می دهد و از ایجاد چروک جلوگیری می کند. این مححصول علاوه بر لایه برداری سلول های مرده پوست، یک آبرسان قوی هم می باشد که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

    این محصول برای افرادی مناسب است که پوست چرب و مختلطی دارند و یک محصول مرطوب کننده و آبرسان برای شب و یک لایه بردار متناسب با نوع پوستشان می خواهند. با این سرم دیگر لازم نیست یک لایه بردار و یک محصول شب به صورت جدا تهیه کنید و می توانید هر دو محصول را در یک محصول داشته باشید.
    برند محصول: بی يلندا - Bielenda

    شناسه کالا : HP - 6797