logo
۰
:مبلغ سبد خرید

ژل شتشو و اسکراب آقایان کامان حجم 500 میل - COMEON

COME'ON
    آخرین قیمت:
    ۴۲,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ژل-شتشو-و-اسکراب-آقایان-کامان-حجم-500-میل-comeon
    • ژل-شتشو-و-اسکراب-آقایان-کامان-حجم-500-میل-comeon

    Comeon Daily Scrub Face Wash For Men
    پاکسازی پوست از آلودگی های سطحی
    حاوی دانه‌های ریز اسکراب
    شستشوی عمیق پوست تنها در 8 ثانیه
    حاوی هیالورونیک اسید
    آبرسانی به لایه‌های مختلف پوست
    روشن کننده‌ی رنگ پوست
    لایه برداری بسیار ملایم
    حجم محصول: 500 میلی لیتر
    کشور سازنده: ایران


    ژل شتشو و اسکراب آقایان کامان حجم 500 میل - COMEON
    فیس واش و اسکراب آقایان 500 میل کامان یک شوینده فوق العاده قوی برای شستشوی روزانه پوست صورت آقایان می‌باشد که به واسطه داشتن خاصیت پاک کنندگی عمقی و لایه برداری، پوست را به طور عمقی پاکسازی کرده و سلول های مرده و چربی اضافه پوست را رفع می‌کند. همچنین فیس واش و اسکراب آقایان کامان میزان ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند و با کمک هیالورونیک اسید، پوست را عمیقاً رطوبت رسانی کرده و رطوبت پوست را تا 48 ساعت حفظ می‌کند تا خشکی پوست برطرف شده و پوستی نرم و لطیف داشته باشید.
    شوینده صورت و اسکراب آقایان کامان داری خاصیت پاکسازی بالایی است که بدون ایجاد خشکی، با حفظ رطوبت پوست، منافذ باز و آلودگی‌های سطحی را به خوبی پاکسازی کرده و موجب تعدیل ترشح چربی و جلوگیری از ایجاد جوش و نیز جوش‌ سرسیاه می‌شود. دانه‌های اسکراب موجود در این شوینده به خوبی سطح پوست را از سلول‌های مرده و نیز آلودگی و غبار موجود در فضا لایه برداری کرده و در روشن شدن و لطیف شدن پوست موثر هستند. فیس واش مردانه کامان فاقد مواد صابونی می باشد و باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می گردد و به بهبود وضعیت جوش های صورت کمک شایانی می کند. این محصول قابل استفاده در نواحی دور چشم بدون ایجاد التهاب است و همچنین از ایجاد لک‌های حاصل از جوش جلوگیری می کند.
     فیس واش و اسکراب آقایان 500 میلی لیتر کامان علاوه بر پاک کردن پوست از هرگونه آلودگی و چربی، رطوبت پوست را به طور کامل تأمین کرده و میزان چربی پوست را تنظیم می‌کند تا پوستی پاکیزه و لطیف داشته باشید.
    برند محصول: کامان - COME ON


    شناسه کالا : HP - 6803