مو

بهترین ماسک مو داخل حمام (لیست کامل + لینک خرید)

بهترین ماسک مو داخل حمام

یک جادو در استفاده از ماسک مو وجود داره. همانطور که ماسک مو با بافت خامه‌ای و غنی رو به موهاتون می‌زنید، احساس می کنید که اونها رو با یک ترکیب با شکوه و لوکس تغذیه کرده‌اید. این مواد مغذی به مو نفوذ کرده و معجزه خودشو رو با بازسازی، تقویت و احیای موهای شما نشان می‌دهد. با هر بار استفاده از ماسک مو احساس می‌کنید موهاتون رو در پیله ای از رطوبت و مراقبت قرار دادید. این لحظه آرامش خالص رو تجربه می‌کنید و نشان دهنده عشق و توجهی هست که به موهاتون دارید. اینبار ما اومدیم توی این مقاله در مورد بهترین ماسک مو داخل حمام توضیحاتی بدیم.

خب بریم سراغ معرفی ۴ تا از بهترین ماسک موها!

معرفی بهترین ماسک مو داخل حمام

مسلما در بازار با کلی ماسک مو روبرو هستیم که برای خرید هرکدام دچار شک و تردید هستیم. در ادامه ۴ تا از بهترین ماسک موهای در ایران که ظرفدار زیادی دارند را به شما معرفی نموده‌ایم:

یک محصول ایرانی! لافارر سعی کرده است تا برای همه نوع تایپ مو و همه سلیقه‌ای محصولات مراقبتی مانند ماسک مو را ارائه بدهد فرقی نداره موهای شما خشک باشه یا چرب و یا معمولی و نازک تمام موها می‌تونند از ماسک موی لافارر استفاده کنند. با داشتن ترکیبات گیاهی علاوه بر نرم و لطیف کردن مو اون رو تقویت می‌کنه و موجب بازسازی و احیا و ترمیم ساختار مو می‌شه. به مو اجازه دهیدراته و خشک شدن نمیده و با خاصیت آبرسانی که داره همیشه اونو شاداب و با طراوت نگه می‌داره. در نتیجه خبری از خشکی، شکنندگی، وز شدگی و موخوره نخواهد بود. چه عالی!

لافارر دارای ۴ دسته از ماسک مو می‌باشد که رنگ مشکی آن مخصوص انواع مو بوده و به تقویت آن می‌پردازد. ماسک مو لافارر صورتی مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده هست و ماسک حالت دهنده لافارر که برای موهای نازک و معمولی معجزه می‌کند و دیگری ماسک موی آبرسان هست که ایده آل برای موهای خشک می‌باشد. این محصولات با داشتن حجم ۲۰۰ میل شما را تا مدت طولانی از هرگونه محصول مراقبتی ماسک مو بی‌نیاز می‌کنه.

lafarrerr

محصولی آمریکایی با حجم ۳۴۰! برند مائویی با در نظر گرفتن مشکلات مو از قبیل ریزش و وزی مو و شکنندگی آن، محصولاتی تولید و به بازار عرضه کرده تا به بازگرداندن سلامتی مو کمک کند. با استفاده از ترکیبات و عصاره‌های گیاهی و طبیعی موجب افزایش سلامتی و قدرت مو شده و ظاهری زیبا به موی شما می‌بخشه.

با داشتن ۴ محصول در زیر مجموعه خودش همه نوع مو با درصد آسیب دیدگی را درمان می‌کند. ماسک مو مائویی مدل آگاوه ، مناسب موهای آسیب دیده بوده و ماسک مو مائویی سم زدا حاوی خاکستر آتشفشانی مناسب انواع مو بوده که برای لایه برداری و پاکسازی کف سر و موها کاربرد دارد. یکی دیگر از محصولات آن ماسک مو شی باتر مائویی بوده که با خاصیت آبرسانی بالایی که داره مناسب موهای خشک می‌باشد و در انتها ماسک موی فر مائویی با داشتن روغن نارگیل ایده آل برای موهای فر و مجعد می‌باشد و موجب تقویت و زیبا شدن فرهای مو می‌شود.

maui

محصولی آلمانی که به دو دسته پروتئینه  و معمولی تقسیم می‌شود. در هر دو دسته محصولاتی را ارائه کرده است که برای انواع موی خشک، چرب، معمولی و آسیب دیده و رنگ شده ماسک مو دارد. هدف از اینکار بهبود اوضاع سلامتی مو و رفع موخوره و شکنندگی آن است. با داشتن ترکیبات مغذی موها را تقویت می‌کنه و به افزایش خاصیت کشسانی آن کمک می‌کند. همچنین با تقویت آن هر گونه ضعف و آسیب دیدگی مو را برطرف کرده و ساختاری مستحکم و قوی ایجاد می‌کنه.

ماسک مو گلیس با داشتن ترکیب مهمی مانند کراتین به تقویت و تغذیه موها کمک می‌کند و باعث می شود که آن ها انعطاف پذیرتر شده و کمتر در معرض آسیب قرار گیرند.

gliss

محصولی ایرانی! مورینگا تمامی سلایق و تایپ مو را در نظر گرفته و ماسک موی مورد نیاز آن را فراهم نموده است. همچنین با داشتن ترکیب منحصر بفرد لافااویل به درخشندگی و نرمی و لطافت مو کمک می‌کند و با تقویت کردن موها آن‌ها قوی می‌کند. با خواص ضد التهابی و ضد باکتری که داره از مو در برابر آسیب‌های خارجی محافظت می‌نماید. با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد از سفید و خاکستری شدن موها جلوگیری می‌کند.

ماسک مو مورینگا چه موی فر داشته باشید و چه موی چرب و خشک و آسیب دیده تمام آن چیزی که موهای شما نیاز دارد به شما ارائه می‌دهد. این محصولات دارای حجم ۲۰۰ میلی لیتر می‌باشند.

ماسک مو Moringa

اگر دوست دارید موهای درخشان و سالمی داشته باشید باید از آنها مراقبت کنید. چرا وقتی می‌شود تنها با استفاده از یک ماسک مو به اینگونه مو رسید در مورد استفاده از آن کوتاهی می‌کنید؟ وقتی موهای خود را با ماسک مو ماساژ می‌دهید هر دقیقه که می گذرد نرم‌تر، ابریشمی‌تر و درخشان‌تر از قبل می‌شوند. مسلما این یک احساس لذت بخش است و نوید این را می‌دهد که شما به خوبی از موهایتان مراقبت می‌کنید. در این مقاله به بررسی بهترین ماسک‌ مو داخل حمام پرداختیم. کافیست با بررسی ویژگی‌های آنها بهترین محصولی که مناسب موی شماست را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *