۰
:مبلغ سبد خرید

پنکیک مات کننده 20 بیو - beyu

BEYU
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • بیو پنکیک20
    • بیو پنکیک20
    • بیو پنکیک20

     پنکیک مات کننده  بیو ALL IN 1 MATT FINISH POWDER BEYU  20

    محصولی چند كاره 

    بسيار طبيعي و مات

    ايجاد پوستي يك دست و شاداب با توجه به ذرات فوق العاده ريز پودر

    پوشش عالي بدون استفاده از محصول ديگري روي آن

    وزن محصول : 10gr

    كشور سازنده : آلمان

    شماره پروانه بهداشتی:1319747717967139

    پنکیک مات کننده بیو  ALL 1N 1 MATT FINISH POWDER BEYU  20

    شرکت بی یو آلمان در زمینه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی جزو تولید‌کنندگان به‌نام اروپایی بوده که کیفیت مواد اولیه‌ی محصولات خود را در الویت خط تولید قرار داده است. همیشه باید در انتخاب پودر مناسب با توجه به نوع پوست و شرایط آب و هوایی دقت لازم را داشتت؛ بهتر است در هوای گرم از پودرهای مایع استفاده نشود و در هوای سرد پودرهای غلیظ‌تر مناسب‌‌تر عمل کرده است. اگر از پوست چربی برخوردار هستید بهتر است از محصولی استفاده کنید که فاقد چربی باشد چرا که اگر در انتخاب محصول این نکته را در نظر نگیرید باعث افزایش جوش‌های زیر پوستی می‌شود و اگر پوست خشکی دارید استفاده از پودرهای چرب سازگاری بهتری باپوست شما خواهد داشت.

    این پودر یک محصول چند کاره است .بخش های براق پوست را مات میکند و پوست یکدست تر و شاداب تر بنظر میرسد .این محصو ل را میتوانید به تنهایی استفاده کرده و پوستی یکدست داشته باشید و پوشش و دوام ارایش خود را بیشتر کنید. به لطف ذرات فوق العاده ریز این کرم پودر پوستی یکدست و مخملی خواهید داشت. بافت این محصول فوق العاده نرم بوده وپخش کردن ان اسان است.رنگ محصول با رنگ پوست سازگار است و پس از استفاده تیره تر نمیشود. سازگار با پوست و مورد تایید متخصصان پوست است.مناسب برای انواع پوست و پوست های حساس.

    نحوه استفاده : برای آرایش طبیعی و یکدست با استفاده از برس یا پد اسفنجی مخصوص به ارامی روی پوست پخش کنید.می توان این کار را چندین بار تکرار کرد.

    شناسه کالا : HP - 1686