homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

مواد لیفت مژه لومنسا پلاس 4 محصولی - Lomansa

ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • مواد ارتقاء یافته لیفت مژه لومنسا پلاس 4 عددی - Lomansa

Lomansa eyelash lifting
1 عدد ساشه شماره 1 مواد لیفت مژه و ابرو
1 عدد ساشه شماره 2 مواد لیفت مژه و ابرو
1 عدد ساشه شماره 3 مواد تقویت کننده و فیکساتور
1 عدد چسب مژه
حجم هر ساشه: 0.8 گرم مناسب برای استفاده 30 تا 40 نفر
کشور سازنده: کره جنوبی




مواد لیفت مژه لومنسا پلاس 4 محصولی - Lomansa
امروزه یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی (کراتین،مکمل ویتامین) لیفت مژه است. در واقع لیفت مژه یعنی فر کردن و حالت دادن مژه ها با مواد مي باشد. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند.مواد لیفت ارتقاء یافته لومنسا پلاس دارای رایحه ملایم و سرعت فرشوندگی بالاتر است. از مزایای این روش: روش طبیعی برای پر پشتی و محکم شدن مژه می باشد.شیمیایی نبودن این روش مزیت لیفت مژه است.عوارض(خشک شدن مژه، ریزش مژه) به همراه ندارد.
روش استفاده:
مواد شماره 1: اولين مرحله از فرايند ليفت مژه استفاده از مواد شماره 1مي باشد. اين محلول بافت و ساختار مويي مژه را شكسته و آنرا آماده پذيرش شكل و فرم جديد مي نمايد. استفاده از اين محلول بسيار آسان بوده و بايستي با استفاده از يك ميكروبراش محلول را بر روي مژه ها پخش نماييد.محلول شماره 1 بایستی 9 الی 12 دقیقه بر روی مژه ها باقی بماند. پس از این مدت با پد پاک کننده مواد را از روی مژه ها پاک کنید. دقت نمایید اگر مژه ها نازک باشد بایستی پس از 9 دقیقه این محلول از روی مژه ها پاک شود و در صورتی که مژه ها ضخیم باشد می توانید تا 13 دقیقه صبر نمایید. به هیچ وجه اجازه ندهید این محلول بیش از 12 دقیقه بر روی مژه ها باقی بماند. سمت و جهت پاک کردن مژه ها بایستی از سمت ریشه به طرف نوک مژه ها باشد.

مواد شماره 2: دومين مرحله از فرآيند ليفت مژه استفاده از مواد شماره 2 مي باشد. اين محلول باعث شكل گيري ساختار مويي جديد مژه ها شده و فرم و شكل جديدي به مژه ها مي دهد. در اين مرحله نيز بايستي مواد شماره 2 را همانند مرحله قبل با استفاده از يك ميكروبرش بر روي مژه ها پخش نماييد . این محلول نیز متناسب با ضخامت مژه ها بایستی بین 9 الی 12 دقیقه بر روی مژه ها باقی مانده و سپس با استفاده از یک پد پاک کننده آن را از روی مژه ها پاک نمایید. دقت نماييد هر چقدر اين محلول مدت زمان بيشتري بر روي مژه ها باقي بماند باعث فري بيشتر مژه ها خواهد شد اما به هيچ وجه اجازه ندهيد مواد بيش از 13 دقيقه بر روي مژه ها باقي بماند.

مواد شماره 3: مرحله سوم از فرآيند ليفت مژه استفاده از مواد شماره 3 مي باشد. اين محلول در اصل نوعي مواد تقويت كننده و فيكساتور مي باشد كه بعد از مواد 1 و 2  مورد استفاده قرار مي گيرد و باعث تقويت مژه ها شده و از خشكي و شكنندگي مژه ها جلوگيري كرده و همچنين به عنوان يك فيكساتور عمل كرده و باعث تثبيت و ماندگاري فر مژه ها خواهد شد.

چسب لیفت مژه لومانسا: بمنظور چسباندن مژه ها بر روی بیگودی مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار بوده و همچنین با آب گرم به راحتی پاک می شود.


مراقبت های لازم بعد از لیفت مژه: شستن مژه ها تا ۲۴ ساعت بعد از انجام اینکار ممنوع می باشد زیرا رسیدن آب باعث از بین رفتن مواد طبیعی به کار رفته می شود. بعد از گذشت ۲۴ ساعت دیگر نیازی به مراقبت از مژه هایتان ندارید.
برند محصول: لومنسا - Lomansa






شناسه کالا : HP - 6489