homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

پک کامل مواد فر مژه و ابرو گلد دالیز لش - GOLDEN DOLLY'S LASH

DOLLY'S LASH
commentIcon
۱ دیدگاه کاربران
آخرین قیمت:
۱,۴۰۰,۰۰۰
تومان
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • پک کامل مواد فر مژه و ابرو گلد دالیز لش - GOLD DOLLY'S LASH
  • پک کامل مواد فر مژه و ابرو گلد دالیز لش - GOLD DOLLY'S LASH
  • پک کامل مواد فر مژه و ابرو گلد دالیز لش - GOLD DOLLY'S LASH

GOLD DOLLY'S LASH PACK
مواد بی رنگ شماره 1: مواد فر
مواد بی رنگ شماره 2: تثبیت کننده فر بی رنگ
مواد زرد شماره 3: کراتین تقویت کننده و مرطوب کننده مژه
ماندگاری طولانی
بدون حساسیت
مناسب برای فر، کاشت و یا لیفت مژه
مناسب برای استفاده حرفه ای
اقلام داخل جعبه: 1 عدد مواد فر، 1 عدد مواد تثبیت کننده، 1 عدد مواد تقویت کننده، 1 عدد چسب بیگودی، 3 جفت بیگودی مژه و یک عدد شانه لیفت مژه وی
حجم محصول: هر بطری مواد فر، تثبیت کننده و تقویت کننده 4 میل مناسب برای 25 نفر است.
کشور سازنده: تایوان

پک کامل مواد فر مژه و ابرو گلد دالیز لش - GOLD DOLLY'S LASH

پک کامل گلد دالیزلش این محصول جدید دارای فرمولاسیون بهینه شده است و نقطه قوت آن در بی رنگ بودن مواد شماره 1 و 2 آن است که برای مژه و ابرو مناسب است.این محصول حاوی 3 عدد بطری با مواد سفید شماره 1: مواد فر، مواد شیری شماره 2: تثبیت کننده فر، مواد زرد شماره 3: تقویت کننده و مرطوب کننده مژه است. هر بطری مواد فر، تثبیت کننده و تقویت کننده مناسب برای 25 نفر است.
مواد فر بدون حساسیت و مناسب افراد حساس بوده، مواد تثبیت کننده به شما این امکان را می دهد که تا نزدیک 3 ماه مژه ی شما حالت خود را حفظ کند و مواد تقویت کننده با مرطوب کردن مژه های شما از هر گونه آسیبی جلوگیری کرده و کمک میکند که مژه هر چه سریعتر به بافت طبیعی و معمولی خود بازگردد. بسته بندی کامل این محصول شامل 1 عدد مواد فر، 1 عدد مواد تثبیت کننده، 1 عدد مواد تقویت کننده، 1 عدد چسب بیگودی، 3 جفت بیگودی مژه در سایزهای اسمال، مدیوم و لارج به همراه یک عدد شانه مژه وی است که برای مصرف حرفه ای و سالنی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
طریقه مصرف:
طرز استفاده مواد شماره 1: با توجه به نازکی یا ضخامت مژه مشتری ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تایم مکسش هست, مواد شماره یک از ریشه تا وسط ارتفاع مژه زده میشود ،بعد از مواد گذاری روی آن را با کاور پلاستیکی بپوشانید و یک حوله روی کاور قرار دهید تا مواد در جای گرم بهتر اثر کند.پس از سپری شدن تایم مکس، مواد را با خلال دندان بطور کامل جمع و با دستمال خشک کامل پاک کنید.
نکته: پس از باز شدن درب مواد بعد از اولین بار تا سه هفته برای ساشه و حدود یک تا یکماه و نیم برای شیشه قابل استفادست. و هر هفته از باز شدن مواد که بگذرد باید حدود دو الی سه دقیقه نسبت به روزهای اول تایم مواد گذاری را بیشتر کنید چون اثر آن روزهای بعدی کمتر میشود.
طرز استفاده مواد شماره 2: مواد شماره دو به همان تناسب مواد شماره یک زده شود و بطور کامل از ریشه تا پایان ساقه مواد گذاری شود  کاور پلاستیکی گذاشته شود ولی حوله نیاز نیست. پس از اتمام مکس تمام مواد با خلال پاک شود.اگر نیاز به رنگ و اکسیدان بود با همان حالت که هنوز بیگودی یا سیلیکون پد رو پلک قرار دارد  رنگ شود در غیر اینصورت بیگودی با آب و پد درآورده شود و مژه ها بطور کامل زیر و رو با آب تمیز شود اگر هم رنگ استفاده شد پس از رنگ گذاری اول مواد رنگ با خلال دندان برداشته شود سپس با آب و پد پنبه ای بطور کامل تکرار میکنم بطورکامل با آب فراوان تمامی مواد از ریشه مژه و لابلای مژه ها شسته شود.
نکته: ریزش مژه مشتریان یا حساسیت نشون دادن چشم مشتریها بعد از لیفت فقط به خاطر نشستن مواد و رنگ و اکسیدان میباشد.
طرز استفاده مواد شماره 3:
پس از شستشوی مژه ها آن را خشک کنید و شانه بزنید و مواد شماره ۳ را با قلم مو به همه جای مژه ها بزنید.
نکته: مواد شماره ۳ گلدن مواد مغزی با کراتین بسیار بالا است که مژه ها را آبرسانی میکند و با ترکیباتی که داراست در رطوبت مژه بسیار مفید میباشد و بعد از لیفت چون تا حدودی مژه خشک میشود لازم است مواد شماره ۳ استفاده شود و حدود یکساعت بعد هم مشتری میتواند مژه هایش را بشورد و نیازی به نشستن تا ۲۴ ساعت نیست.

برند محصول: دالیز لش - DOLLY'S LASH



شناسه کالا : HP - 6462