۰
:مبلغ سبد خرید

دستگاه موخوره گیر انزو - ENZO HAIR TRIMMER

  • برند :
  • دسته‌بندی : مو
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر
    • دستگاه موخوره گیر

    دستگاه موخوره گیر - ENZO HAIR TRIMMER

    دارای کیف حمل مخصوص

    حرکت در دو جهت برای استفاده آسان با هر دو دست

    همراه با دو گیره تقسیم مو

    دارای  تنظیم کننده مقدار برش 1/8TRIM و 1/4TRIM

    همراه با شانه حرفه ای و کابل شارژ قابل اتصال به انواع شارژهای موبایل

    همراه با یک عدد باطری قابل شارژ

    دارای 3 ماه گارانتی تعویض و 12 ماه خدمات پس از فروش


    دستگاه موخوره گیر - ENZO HAIR TRIMMER

    مو خوره گیر  HAIR TRIMMER با روشی آسان تر، سریع تر و مطمئن تر از قیچی عمل کرده و موخوره های موهای آسیب دیده را می چیند. برای رهایی از مو خوره دیگر نیازی به کوتاه کردن موها نیست. دستگاه مو خوره گیر نوک موها را می چیند، اما طول موها را کاهش نمی دهد. منبع تغذیه دستگاه یک باطری قوی قابل شارژ می باشد.

    روش استفاده از دستگاه :

    برای استفاده از موخوره گیر ابتدا قسمتی نازک و کوچک از مو را انتخاب کرده و آن را شانه بزنید و گره ها را از بین ببرید. این کار به موها اجازه خواهد داد به آسانی وارد تیغه شده و مرتب شوند و موها کشیده نشوند. قفل صفحه را باز کنید تا صفحه باز شود. یک لایه نازک از موها را در بالای صفحه قرار دهید. کلید روشن/ خاموش را بزنید. اهرم دستگاه را به آرامی فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. در این صورت صدای موتور شنیده می شود که نشانگر این است که دستگاه در حال کار است. از ریشه موها شروع کرده و به سمت انتهای موها به آرامی حرکت کنید. هر قسمت از مو را حداقل سه بار شانه کنید و به تدریج این کار را در مورد قسمت های دیگر مو انجام دهید تا مو خوره ها از بین بروند.
    کلید روشن/ خاموش دو جهته می باشد. آن را به سمتی قرار دهید که دستگاه به آن سمت حرکت می کند. همیشه از نزدیک کف سر شروع کنید و دستگاه را به سمت انتهای موها حرکت دهید. فراموش نکنید هنگامی که از یک سمت سر به سمتی دیگر می روید مطمئن شوید که کلید روشن در جهت صحیح قرار گرفته است. نحوه ی روشن کردن دستگاه به این صورت است که پس از قرار دادن کلید روشن در یکی از دو سمت دسته فشار را کاملأ به سمت دستگاه بکشید تا تیغه به چرخش درآید. چنان چه دسته فشار کاملأ کشیده نشود دستگاه روشن نمی شود.

    توجه : بعد از هر با مصرف همراه با براش تمیز کننده تیغه های دستگاه را به آرامی تمیز کنید و در زمان استفاده حتما موهایتان را کاملا شانه کنید تا به راحتی دستگاه روی موهای شما حرکت کند و نیاز به نیروی فشار کمتر ( و درنتیجه کشش بیشتر به موها ) بر روی موها شود.

    شناسه کالا : HP - 2678