homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

ماسک نقابی پروتئین ابریشم ایمیجز آبی حجم 30 گرم - IMAGES

IMAGES
    آخرین قیمت:
    ۱۲,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ماسک نقابی پروتئین ابریشم ایمیجز آبی حجم 30 گرم - IMAGES
    • ماسک نقابی پروتئین ابریشم ایمیجز آبی حجم 30 گرم - IMAGES

    IMAGES  Silk SKIN MASK
    مناسب برای انواع پوست ها
    آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست های خشک
    شاداب کنندگی و شفاف سازی پوست
    برطرف کردن چین و چروک
    جوانسازی پوست
    تحریک کلاژن در زیر پوست
    کوچک کردن منافذ
    روشن کردن و سفید کردن پوست
    حجم محصول: 30 میلی لیتر

    ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم ایمیجز آبی حجم 30 گرم - IMAGES
    ماسک ورقه ای ابریشم، ماسکی بی نظیر جهت آبرسانی و مرطوب کنندگی برای پوست صورت است. ماسک ابریشم برای رطوبت رسانی و از بین بردن خشکی پوست های خشک و زبر می تواند یک گزینه ی بی نظیر باشد. البته خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی این ماسک ورقه ای آن را برای استفاده ی هر نوع پوستی مناسب می سازد. ماسک ابریشم برای تنظیم چربی پوست و از بین بردن چربی های اضافی پوست نیز می تواند فوق العاده عالی عمل کند. از بین بردن چربی های زیر پوست و جایگزین کردن رطوبت به جای چربی از مزایای مهم این ماسک ورقه ای است. این مزیت مهم ماسک ابریشمی سبب می شود تا جوش و آکنه ی پوست های چرب به حداقل رسیده و در اثر استفاده ی مداوم برطرف شوند.  
    ماسک ابریشم به کوچک کردن و بستن منافذ باز پوست، بسیار کمک می کند. برای کسانی که می خواهند پوستشان شفاف و روشن شود، استفاده از ماسک ورقه ای ابریشمی را پیشنهاد می کنیم. ماسک ابریشمی به کلاژن سازی برای پوست کمک کرده و سبب می شود تا پوستتان صاف و سفید شود. لایه برداری سطحی پوست از دیگر مزایای این ماسک ورقه ای است. پاکسازی عمیق پوست از چربی ها و آلودگی ها با ماسک ابریشم امکان پذیر است. به عبارتی می توان گفت با ماسک ورقه ای ابریشم، پوست خسته و شکسته ی خود را احیا و بازسازی نمایید.
    نحوه ی استفاده از ماسک ورقه ای ابریشم ایمیجز: ابتدا پوست خود را با آب نسبتا گرم بشویید و پاکسازی کنید. می توانید برای اطمینان از پاکسازی پوستتان، تونر یا پاک کننده را پس از شستشو، روی پوست بزنید. سپس ماسک را روی پوست قرار داده و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه بماند تا مواد ماسک، جذب پوست شوند. پس از آن می توانید پوست را با آب ولرم بشویید.
    برند محصول: ایمیجز - IMAGES




    شناسه کالا : HP - 7056