homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

رژلب جامد فوق العاده مات 07 اسنس - essence

essence
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • رژلب جامد فوق العاده مات 07 اسنس - essence

    essence velvet matt 07

    رژلب رنگ بنفش طبیعی
    ماندگاری طولانی
    پوشش یکدست
    مرطوب کننده ی لب ها
    رنگ بندی متنوع
    قرارگیری مناسب روی لب
    جلوه مات
    بافت نرم و سبک
    کشور سازنده : ایتالیا
    شماره پروانه بهداشتی : 7024079150912494

    رژلب جامد فوق العاده مات 07 اسنس - essence

    محصولات لب مورد علاقه شما با جلوه مات . رژلب های بادوام اسنس تا ساعت ها روی لب باقی میمانند. فرمولاسیون کرمی و سبک این محصول احساس فوق العاده خوشایندی به لب های شما میدهد و روی لب ها خشک نمیشود.
    رژلب جامد فوق العاده مات اسنس ، به لب های شما رنگ و پوششی یکدست می دهد و مدت طولانی بر روی لب ها باقی می ماند. این محصول بر روی لب خشک یا پوسته پوسته نمی شود. در این مجموعه هر رنگی که بخواهید ، از صورتی روشن تا قرمز تیره، آلبالویی ملایم تا تناژ های هم رنگ پوست ، وجود دارد. لوگوی اسنس که روی بافت رژلب حک شده نشانه ی اورجینال بودن این محصول می باشد. این محصول برای تمامی خانم های خوش سلیقه که رژ لبی با ماندگاری بالا و رنگ های متنوع می خواهند ، مناسب است. استفاده از رژ لب های بادوام اسنس ، لب های شما برای مدت طولانی زیبا و دل فریب می سازد و جلوه ی آرایش شما را بیشتر می کند. رژلب بنفش طبیعی اسنس لبانتان را درخشان نشان داده و مرطوب کننده نیز هست.

    اسنس ، برندی از اتحادیه اروپا است که محصولات آن در سراسر اروپا از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و دلیل آن کیفیت بالا ، تنوع محصولات و قیمت اقتصادی آنها است. هر یک از محصولات این برند در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا تولید و به بازار عرضه می شوند.
    برند محصول : اسنس - essence

    شناسه کالا : HP - 4022