homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

رژلب جامد 05 اسنس - essence Look At Me

essence
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • رژلب جامد اسنس مدل Look At Me شماره 05
    • رژلب جامد اسنس مدل Look At Me شماره 05

    رژلب جامد اسنس -  Look At Me  05 essence

    مناسب لب های بسیار خشک وحساس

    پوشش یکدست 

    مرطوب کننده ی لب ها

    بافت نرم و سبک

    حجم محصول : 3/5gr

    کشور سازنده : ایتالیا

    شماره بهداشتی : 1254404473469781

    رژلب جامد اسنس مدل Look At Me شماره 05

    رژ لب بادوام اسنس، به لب های شما رنگ و پوششی یکدست می دهد و مدت طولانی بر روی لب ها باقی می ماند. این محصول بر روی لب خشک یا پوسته پوسته نمی شود. در این مجموعه هر رنگی که بخواهید، از صورتی روشن تا قرمز تیره، آلبالویی ملایم تا تناژ های هم رنگ پوست، وجود دارد. لوگوی اسنس که روی بافت رژلب حک شده نشانه ی اورجینال بودن این محصول می باشد. این محصول برای تمامی خانم های خوش سلیقه که رژ لبی با ماندگاری بالا و رنگ های متنوع می خواهند، مناسب است. استفاده از رژ لب های بادوام، لب های شما برای مدت طولانی زیبا و دل فریب می سازد و جلوه ی آرایش شما را بیشتر می کند.رژلب اسنس مدل «Look At Me» » به شماره‌ی 05 و تن رنگ قهوه ای روشن لبانتان را درخشان نشان داده و مرطوب کننده نیز است.

    اسنس، برندی از اتحادیه اروپا است که محصولات آن در سراسر اروپا از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و دلیل آن کیفیت بالا، تنوع محصولات و قیمت اقتصادی آنها است. هر یک از محصولات این برند در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا تولید و به بازار عرضه می شوند.

    نحوه استفاده :رژلب را وسط لب بالایی قرار داده و شروع به کشیدن کنید و تا گوشه های لب امتداد دهید. به همین روش لب پایین را رژ بزنید.

    شناسه کالا : HP - 2265