homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

رژ لب بیو هیدرو استار 302 Hydro Star Volume

BEYU
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • رژ لب بیو هیدرو استار302
    • رژ لب بیو هیدرو استار302

    رژ لب بیو هیدرو استار302 Hydro Star Volume 

    تقویت کننده لب

    حجم دهنده و مرطوب کننده

    قابلیت افزایش رطوبت پوست تا 22%, افزایش حجم لب تا 14%، به صورت دائمی پس از 30 روز استفاده مستمر

    دارای ویتامین E

    دارای اسید هیالورونیک و عصاره جلبک قهوه ای

    بدون لانولین، گلوتن یا روغنهای معدنی

    حجم: 4 گرم

    کشور سازنده: آلمان

    رژ لب بیو هیدرو استار302 Hydro Star Volume 

    همیشه آرایش کردن، دقت بالایی نیاز دارد تا بتوان زیبایی مورد نظر را بدست آورد .بعد از ورود شما به هر محفلی، اولین چیزی که به چشم میآید صورت است، که در آن بعد از چشم اولین چیزی که نظرها را جلب میکند لبهای شماست و همین اتفاق، آرایش لب را بسیار مهم میکند. اما باید توجه داشته باشید که برای انتخاب رژ لب مناسب، پارامترهای فراوانی را در نظر داشته باشید. شما باید نسبت به رنگ مو، رنگ پوست، دندان و فرم لبهای خود دست به انتخاب بزنید و در این میان رنگ چشمها را از یاد نبرید.

    اگر پوستی روشن دارید بدون خجالت از رژلبهای قرمز استفاده کنید. بهجز رنگ قرمز میتوانید از رنگهای دیگر در خالصترین شکل آن استفاده کنید تا زیباتر باشید. اگر رنگ پوست صورت شما به صورتی نزدیکتر است میتوانید از قرمز روشنتر استفاده کنید تا هارمونی دوستداشتنی با پوست شما داشته باشد. در مورد دیگر رنگها نیز به همین ترتیب عمل کنید. رژلبهایی که رنگ آنها کمی روشنتر از شکل معمول آنهاست.

    اگر پوست شما ته رنگ زرد دارد شاید بهتر است از رنگهایی استفاده کنید که ته مایه آن به رنگهای تیره نزدیکتر است و در انتها اگر پوستی برنزه دارید پیشنهاد میکنیم رژ لب شما ته مایهای از نارنجی داشته باشد.

    از این میان، برند آلمانی معروف بیو «BeYu»، رژ لب های بسیار باکیفیت و زیبایی را در رنگ های مختلف تولید کرده است. رژ لب بیو هیدرو استار، به عنوان حجم دهنده، مرطوب کننده و نرم کننده لب نیز عمل کرده و لب ها را تقویت می کند.

     

    شناسه کالا : HP - 1187