homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو رنگ گیاهی زنانه M4 ریچنا - RICHENNA

RICHENNA
    آخرین قیمت:
    ۱۴۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • شامپو رنگ گیاهی زنانه M4 ریچنا - RICHENNA
    • شامپو رنگ گیاهی زنانه M4 ریچنا - RICHENNA

    RICHENNA Hair Color For Women M4
    شماره M4 (light  Mahogany )
    رنگ ماهگونی روشن
    بدون آمونیاک
    با پوشش کامل موهای سفید
    حاوی عصاره حنا و پروتئین ابریشم برای تقویت و تغذیه موها
    دارای پروتئین سویا برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موها
    ضد حساسیت
    محتویات داخل بسته: 2 عدد تیوپ 60 میل رنگ ، برس رنگ دوطرفه ، دستکش یکبار مصرف و بروشور نحوه استفاده
    کد پروانه بهداشتی : 1439825765294873
    کشور سازنده : کره جنوبی

    شامپو رنگ گیاهی زنانه ماهگونی روشن ریچنا - RICHENNA Hair Color For Women M4

    مو یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی افراد است به‌همین خاطر هم‌ باید اهمیت و وسواس بیش‌تری در انتخاب شامپوی مناسب به خرج داد. با فرا رسیدن فصل ‌گرما، استحمام و استفاده‌ی روزانه از مواد بهداشتی به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل می‌شود به همین خاطر باید در انتخاب لوازم شستشوی مناسب توجه بیش‌تری نشان داد و از شوینده‌هایی استفاده کرد که در اثر استفاده‌ی مکرر باعث خشکی پوست سر نشوند. در قدیم از صابون برای شستشوی مو هم استفاده می‌شد اما بدلیل قوی بودن آن و توصیه متخصصان پوست و مو که اعلام می‌کنند هر فردی از شامپوی مناسب با جنس موی خود استفاده کند، شامپو‌های متنوع با خواص و برای انواع موها تولید شدند که به دلیل فرمولاسیون‌های خاص تاثیر زیادی در رفع نیاز و یا مشکل‌های احتمالی مو‌های یک فرد دارند. نحوه استفاده از شامپو‌ها در بیشتر مواقع مانند هم است اما شامپو‌هایی هم هستند که به دلیل قوی‌تر بودن فرمولاسیون‌شان فقط ویژه آقایان هستند و یا شامپو‌هایی که درگروه محصولات مخصوص مو‌های رنگ و دکلره شده‌ی خانم‌ها قرار می‌گیرند. چنانچه یک فرد از شامپوی موی مخصوص خود استفاده کند می‌تواند موهایی سالم و بدون نیاز به مراقبت‌های خاص داشته باشد.
    شامپو رنگ گیاهی زنانه ماهگونی روشن ریچنا با داشتن حالت ژلی، باعث می شود که رنگ کاملا درون کوتیکول مو نفوذ کند و رنگ دهی بادوام تری به وجود بیاورد. این محصول به همراه یک شانه و برس، برای رساندن دقیق رنگ به قسمتهای سفید مو ارائه می شود و به راحتی می توانید با استفاده از بروشور داخل جعبه موهای خود را رنگ کنید.
    طریقه مصرف: کافیست مقداری از محتوای دو تیوپ را با هم مخلوط کنید و مانند شامپو، به تمام موها بزنید و بعد از 5 دقیقه، آبکشی نمایید.

    برند محصول: ریچنا - RICHENNA

    شناسه کالا : HP - 4839