homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

سرم لایه بردار زغال گارنیر حاوی AHA + BHA

GARNIER
commentIcon
۱۴ دیدگاه کاربران
faqIcon
۲۹ پرسش و پاسخ
  • کشور سازنده : فرانسه به سفارش ترکیه
  • ترکیبات : آب، نیاسنامید، آلفا هیدروکسی اسید ها، بتا هیدروکسی اسید ها، پودر زغال، اسید سیتریک، الکل دنات، سولفونیک اسید، گلیسیرین و غیره.
  • جنسیت : مناسب برای خانم ها و آقایان
  • مناسب برای : تمامی پوست ها
  • حجم : 30 میل
  • نوع محصول : خارجی
آخرین قیمت:
۵۹۰,۰۰۰
تومان
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • رنگ-تاتو-ورد-فیمس-لجندری-مشکی-world-famous-20ml
  • رنگ-تاتو-ورد-فیمس-لجندری-مشکی-world-famous-20ml
محصولات مکمل

 وظیفه اصلی پوست شما محافظت است به همین دلیل بسیار مهم است که مرتباً پوست را لایه‌برداری کنید و پوست جدید و سالم‌تر داشته باشید. لایه‌برداری صورت نه تنها صورت شما را از شر سلول های مرده پوست خلاص می‌کند، بلکه می‌تواند اثربخشی روتین مراقبتی پوست را بهبود بخشد تا بتوانید پوستی درخشان و جوان را تجربه کنید. گنجناندن یک سرم لایه بردار با فرمولاسیون طبیعی یک محصول ضروری در روتین پوستی است. سرم لایه‌ بردار زغال گارنیر (گارنیه) حاوی AHA و BHA دارای تمام ویژگی‌های یک لایه‌بردار عالی می‌باشد که در ادامه با بیان ویژگی‌هایش می‌توانید آن را بهتر بشناسید:

  • کاهش ایرادات پوست صورت
  • کاهش بافت‌های آلوده پوستی با زغال
  • فرمولاسیون طبیعی و ارگانیک
  • جذب سریع
  • بدون ایجاد چسبندگی پس از استفاده
  • تشکیل شده از 4٪ نیاسینامید، AHA، BHA
  • پاکسازی و ایجاد طراوت و لطافت پوستی
  • از بین برنده جوش‌های سر سیاه
  • بستن منافذ باز صورت
  • مناسب انواع مختلف پوست
  • حجم 30 میلی لیتر
  • ساخت کشور ترکیه

سرم زغال گارنیر

چه تاثیر مثبتی روی صورت می گذارد؟

این محصول اولین سرم ذغال برای پوست های مستعد لک از برند گارنیر است. یک سرم که از 4% [AHA + BHA + نیاسینامید] تشکیل شده است و عیوب و لک‌های پوستی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و همچنین اثر و جای لک‌های باقیمانده قدیمی را بهبود می‌بخشد و به لایه برداری مجدد پوست برای داشتن پوستی صاف‌ تر و یکدست ‌تر کمک می‌کند. با فرمولاسیون طبیعی و ارگانیک خود بافت بسیار سبک داشته که همین عامل باعث جذب سریع سرم بر روی پوست شده و هیچ اثر قابل مشاهده یا چسبنده‌ای باقی نمی گذارد.

همانطور که گفته شد غنی شده با مواد فعال قدرتمند می‌باشد که به کاهش لکه‌های پوستی  و منافذ باز کمک می‌کند و پس از یکبار استفاده، پوست عمیقا تمیز و مات می‌شود. زغال چوب یک ماده منشا طبیعی است که به دلیل خواص پاک کنندگی آن شناخته شده است و به مات شدن پوست کمک می‌نماید.

سرم لایه بردار زغال گارنیر

معرفی ترکیبات لایه بردار:

سالیسلیک اسید (BHA): پوست را صاف و یکدست می‌کند و خطوط ریز روی صورت همچنین چین و چروک را به حداقل می‌رساند. به یکدست شدن رنگ پوست کمک زیادی می‌نماید. حاوی خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است که التهاب آکنه را بدون ایجاد تحریک کاهش می‌دهد. BHA می‌تواند به عمق منافذ شما نفوذ کند تا چربی اضافی را بشکند و سلول‌های مرده پوست را که می‌توانند منافذ پوستی را که منجر به آکنه می‌شود مسدود کنند، از بین ببرند. منافذ بزرگ را کوچک می‌نماید. تولید سبوم را تنظیم می کند تا نگران براق یا چرب شدن پوست نباشید.

آلفا هیدروکسی اسید (AHA): AHA به عنوان عنصری برای لایه‌برداری پوست کدر و ناهموار شناخته شده است. با لایه‌برداری ملایم می‌توانند پوست زبر یا پوسته پوسته شده را بدون ایجاد تحریک از بین ببرند که در نتیجه خشکی پوست و جای لک‌ها را کاهش می‌دهند. AHA لایه بالایی سلول‌های مرده پوست را حذف کرده و سلول‌های جدید آشکار می‌شوند. اینکار باعث افزایش کلاژن و الاستین در پوست خواهد شد. همچنین به پوست خاصیت ارتجاعی می بخشند.

نیاسینامید: به ساخت پروتئینی به نام کراتین کمک می‌کند که پوست را سفت، حجیم و سالم نگه می‌دارد. همچنین با کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد، به کاهش علائم پیری کمک می‌نماید. نیاسینامید با افزایش تولید سرامیدها و الاستین، سد چربی را تقویت کرده و در نتیجه به حفظ رطوبت کمک و باعث رشد سلول های جدید و سالم تر پوست می‌شود.

شیوه استفاده از سرم لایه بردار زغال گارنیر

روی صورت تمیز بمالید و به آرامی روی پوست پخش کنید. صبح و عصر به عنوان سرم روزانه یا به عنوان یک درمان هدفمند برای از بین بردن لکه‌ها استفاده نمایید. دقت نمایید که در اطراف چشم استفاده نشود. 

نکته : اگر استفاده از این لایه بردار اثرگذار را برای خود پوست خود سنگین می دانید و قصد دارید اول از یک محصول روشن کننده سبک تر استفاده کنید، سرم ویتامین سی گارنیر که محصولی بسیار معروف از همین برند است، می تواند یک ضد لک بسیار ملایم و بدون ریسک برای شما باشد.  

سرم زغال گارنیر

دیگر خواص سرم زغال گارنیر  

فرمولاسیون علمی اثبات شده

این محصول با ترکیبات لایه برداری همچونAHA + BHA + نیاسینامید با دوز ۴ درصد فرموله شده است.به عنوان اولین محصول برند گارنیر شناخته می‌شود که از زغال تشکیل شده است. به طور ویژه و خاص روی از بین بردن آثار و لک‌ها و عیوب صورت کار می‌کند و با لایه برداری به تجدید پوست می پردازد تا پوستی صاف و یکدست را تجربه نمایید.به طور قطع می‌توان گفت با اولین استفاده پوست مات و صاف‌تر از قبل به نظر خواهد رسید.

مناسب پوست های مستعد لک 

این سرم زغالی برای پوست‌های مستعد آکنه عالی عمل می‌کند. فرمولاسیون بی‌نظیر این محصول توسط متخصصان پوستی تایید شده است. فرمولاسیون ملایم و جذب سریع آن باعث شده است که برای انواع پوست حتی پوست های حساس قابل استفاده باشد. هیچ گونه مواد حساسیت زا و محرک مانند ندارد 

فرمول وگان

این سرم دارای فرمولاسیون گیاهی می‌باشد و هیچ ماده یا محصول جانبی مشتق شده از حیوان را در ترکیب خود ندارد. همچنین تمام بسته بندی آن قابل بازیافت می‌باشد. همچنین دارای گواهی CRUELTY-FREE می‌باشد. این محصول به طور خاص مخصوص افراد وگان می‌باشد. پس اگر وگان هستید با خیال راحت نی‌توانید این محصول را استفاده نمایید.

دارای تست پوستی

این محصول با جامعه آماری 155 نفر در ۲۸ روز تست پوستی انجام داده است و به طور علمی ثابت کرده است که به طور قابل توجهی عیوب پوستی را تا 35٪ در 4 هفته کاهش می دهد. بعد از اولین استفاده پوست صاف‌تر و مات می‌شود. همچنین آکنه و جوش و قرمزی و منافذ بزرگ کاهش پیدا می‌کند.



شناسه کالا : HP - 5020