homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

کرم دکلره مارال حجم 120 میل - MARAL DECO CREAM

MARAL
    آخرین قیمت:
    ۱۲۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • کرم دکلره مارال حجم 120 میل - MARAL DECO CREAM
    • کرم دکلره مارال حجم 120 میل - MARAL DECO CREAM
    • کرم دکلره مارال حجم 120 میل - MARAL DECO CREAM

    MARAL DECO PASTE CREAM
    روشن کننده
    نرم کننده
    تغذیه کننده
    بدون ایجاد خشکی
    نوع بسته بندی : تیوپی
    حاوی روغن های مفید برای مو
    بدون آسیب رسانی به ساختار مو
    حجم محصول : 120ml 
    کشور سازنده : ایران


    کرم دکلره مارال حجم 120 میل - MARAL DECO CREAM
    در انواع محصولات آرایشی شما باید به نوعی محصولات مکمل وجود دارد محصولاتی که با آن می توانید تأثیر انواع محصولات را بالا بردو یا تأثیر را کنترل کرد. از دکو کرم و یا کرم دکلره هم به این منظور استفاده می‌شود. کرم دکلره مارال یکی از محصولات مکمل برند بسیار معتبر مارال است. این برند تمام مواد اولیه خود و فرمول های خود را از فرانسه وارد کرده است و برای استفاده به صرفه شما محصولات را در ایران بسته بندی می‌کند. کرم دکلره عملا دکلره ضعیف شده است که شما می توانید با آن تا یک پایه موهای خود را روشن کنید. این به ان معنی است که اگر در هنگام دکلره موهای شما به پایه دلخواه شما نرسید می توانید از این کرم که آسیب بسیار کمی به موهای شما می‌رساند استفاده کنید . انواع روغن های مفید و برای مو یکی از مهم ترین عوامل تشکیل دهنده فرمول خاص کرم دکلره مارال است.
    کرم دکلره مارال به راحتی یک پایه موهای شما را روشن می‌کند بی آن که به موهای شما آسیبی برساند.  حتی در ترکیب دکلره خود نیز می توانید از کرم دکلره مارال استفاده کنید و به ازائه اضافه کردن این کرم دکلره به ترکیب خود اندکی ترکیب را روی موهای خود نگه دارید.
    کرم دکلره مارال کمترین آسیب را به موها می‌رساند و برای دکلره کردن موهای صورت نیز یکی از بهترین انتخاب هاست. موهای ریز صورت به خوبی و بدون کمترین سوزش با کرم دکلره مارال رنگ بری می‌شوند و البته از حجم و ضخامت آنها نیز کم می‌شود.
    نحوه استفاده : موهای نم دار را باید به کرم دکلره مارال بسپارید این روش باید با آرامی هرچه تمام صورت بگیرد.  در این روش حدود 15 دقیقه باید موها را زیر کرم دکلره مارال نگه دارید و بعد از 15 دقیقه موها را باید با آب ولرم بشویید و این کار را با دقت تمام انجام دهید. برای موهای صورت یکی از مهمترن تکنیک ها ماساژ نرم صورت با کرم دکلره مارال است.
    تأثیر استفاده : با استفاده از کرم دکلره مارال موهای شما بین یک تا دو پایه روشن می‌‌شود و شما می‌توانید موهایی بسیار لطیف و کمتر آسیب دیده را با کرم دکلره مارال به دست آورید.
    برند محصول : مارال - maral

    شناسه کالا : HP - 6452