homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

نوار موبر صورت حاوی Aloe Vera رونیز - Ronize

    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • نوار موبر صورت حاوی Aloe Vera رونیز - Ronize

    Ronize Facial Wax Strips Complete epilation For All Skins With Natural Aloe Vera

    موزدایی سریع و آسان صورت
    محافظ پوست
    موثرتر از سایر روشهای اپیلاسیون
    تاثیر گذاری بلند مدت 4 تا 6 هفته ای
    موثر بر روی موهای کوتاه
    ایجاد طراوت و تازگی بر روی پوست
    داشتن پایانی دلپذیر
    مناسب تمام پوستها
    تعداد در بسته 24 عدد همراه 2 عدد لوسيون بعداز اپيلاسيون
    حاوی آلوورا
    کشور سازنده : ایران
    شماره پروانه ساخت موبر : 13/10174

    نوار موبر صورت حاوی Aloe Vera رونیز - Ronize

    روش استفاده از نوار موبر صورت رونیز در چند مرحله ساده :
    1 - نوار موبر را بین دستان خود چند ثانیه مالش دهید تا گرم شود.
    2 - به آرامی دو لایه را از هم جدا کنید.
    3 - یکی از نوار ها را در جهت رویش موی صورت ، روی پوست چسبانده و 7 ثانیه به خوبی مالش دهید.
    4 - در حالیکه با یک دست پوست خود را کاملا کشیده نگه داشته اید. با دست دیگر نوار موبر را به طور ناگهانی و به سرعت ار قسمت انتهایی آن ، از بدن جدا نمایید. این کار را باید در خلاف جهت رویش مو انجام دهید. نوار موبر را به سمت بالا نکشید آن را به طور موازی و نزدیک به سطح پوست از آن جدا نمایید. ( در غیر این صورت جدا کردن موها دردناک بوده و نوار موبر تاثیر کمتری خواهد داشت ).
    5 - پس از جدا شدن موهای زائد ، از لوسیون بعد اپیلاسیون جهت پاک کردن پوست استفاده نمایید و لطافت و سلامت پوست خود را حس کنید.
    نکته مهم : بلافاصله بعد از اپیلاسیون از آب ، الکل یا صابون جهت تمیز کردن و پاک کردن پوست استفاده نکنید و از لوسیون بعد اپیلاسیون جهت التیام پوست و پاک کردن باقیمانده مواد استفاده کنید.

    از همان نوار موبر می توان چند بار دیگر نیز استفاده کرد. نوار را مجددا روی پوست قرار داده ، ماساژ دهید و مطابق روش بالا اپیلاسیون نمایید. با این تفاوت که در استفاده های مجدد نیاز به مالش بیشتری روی پوست دارید تا چسبندگی کافی ایجاد شود. روش دیگر این که دو نوار استفاده شده را روی هم قرار داده یا یک نوار استفاده شده را از وسط به سمت داخل تا کرده و بین دستان خود مالش دهید تا گرم شده و سپس استفاده نمایید. پس از جدا نمودن موها می توان از پشت نوار باقیمانده مواد استفاده کرد. به این صورت که نوار مصرف شده را از وسط به سمت داخل تا کرده روی باقی مانده مواد قرار داده ، شبیه روش مصرف ، سریع از روی پوست جدا نمایید.
    لوسیون بعد از اپیلاسیون صورت رونیز : این لوسیون تخصصی پایانی دلپذیر در اپیلاسیون شما خلق می کند. ترکیبات گیاهی همچون آلوورا نقش حیاتی در ترمیم و باسازی پوست شما ایفا نموده از عوارض ناخوشایندی چون شل شدن و افتادگی پوست در دراز مدت جلوگیری می کند.
    توصیه : چنانچه تا به حال از نوار موبر استفاده نکرده اید ، توصیه می شود ابتدا از پا شروع نمایید. زمانیکه تجربه کافی بدست آوردید ، می توانید آن را برای قسمت های حساس بدن مثل زیر بغل بکار ببرید . توصیه می شود هرگز دو بار پشت سر هم در قسمت های حساس استفاده نگردد.
    برند محصول : رونیز - Ronize

    شناسه کالا : HP - 5086