۰
:مبلغ سبد خرید

موم اپیلاسیون تیوپی واندروکس با عصاره توت فرنگی حجم 100 میل - WONDER WAX

WONDER WAX
    آخرین قیمت:
    ۳۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • موم-اپیلاسیون-تیوپی-واندروکس-صورتی-حجم-100-میل-wonder-wax
    • موم-اپیلاسیون-تیوپی-واندروکس-صورتی-حجم-100-میل-wonder-wax

    WONDER WAX، Wax Epilation For Sensitive Hair
    مخصوص مو های حساس
    بدون نیاز به حرارت
    حاوی روغن های گیاهی
    استفاده راحت و آسان
    اقلام همراه: سری کاردک مانند، پد اپیلاسیون و لوسیون بعد اپیلاسیون
    حجم محصول: 100 میلی لیتر

    موم اپیلاسیون تیوپی واندروکس با عصاره توت فرنگی حجم 100 میل -  WONDER WAX
    در حال حاضر با قرنطینه و تعطیلی آرایشگاه ها و خونه نشینی اخیر، ساده ترین کارایی که برای بهداشت و زیبایی پوست مان انجام میدادیم تبدیل شده به یه چالش بزرگ ما برای رفع این چالش، امروز میخوایم یه محصول نسبتاَ جدید واندروکس رو بهتون معرفی کنیم موم سرد اپیلاسیون تیوپی واندروکس مخصوص موهای حساس است و حاوی روغن های گیاهی مورد نیاز پوست، بدون نیاز به گرم کردن و با راحترین نوع استفاد در تیوپ های ۱۰۰ میلی لیتر است که  دارای پد و پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون می باشد.
    موم اپیلاسیون تیوپی واندروکس در سه طیف رنگی آبی ( برای پوست های نرمال ) صورتی ( برای پوست های حساس ) سبز ( موهای ضخیم و متراکم ) ارائه شده که دارای ویژگی های قدرت بالا، حاوی روغن های گیاهی جهت اماده سازی پوست و عدم احساس درد هنگام اپیلاسیون، مناسب جهت از بین بردن موهای زائد زیر گردن(خط ریش)،بدون نیاز به گرم کردن، شامل پک کامل موم و پد اپیلاسیون و لوسیون بعد از اپیلاسیون می باشد.
    نحوه استفاده: ۱) ابتدا پوست خود را به طور کامل تمیز کنید. ۲) این موم نیاز به گرم کردن نداره و همین که دمای محیط بین 22-24 درجه سانتیگراد باشه کافیه و آماده استفاده است. ۳) سری تیوپ را برداشته و سری کاردک مانند را به تیوپ وصل کنید. ۴) حالا میتونید از انتهای تیوپ فشار داده و همزمان در جهت رویش موها تیوپ رو روی پوست بکشید. ۵) پد رو روی ناحیه ای که موم رو کشیدید قرار بدید و برای چند ثانیه با دست مالش دهید. ۶) و در نهایت در جهت خلاف رویش مو پد رو بکشید.
    برند محصول: واندر وکس - WONDER WAX




    شناسه کالا : HP - 7295