۰
:مبلغ سبد خرید

چسب اکستنشن مژه الایت پلاس نیچا حجم 5 گرم - NEICHA

NEICHA
    آخرین قیمت:
    ۲۶۵,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • چسب اکستنشن مژه الایت پلاس نیچا حجم 5 گرم - NEICHA

    NEICHA BLACK GLUE Elite+ FOR EYELASH EXTENSION
    مناسب اکستنشن والیوم
    ضد حساسیت
    مناسب چشم های حساس تا نرمال
    سرعت خشک شدن فوق سریع
    دوام طولانی مدت 7 ای 8 هفته
    مناسب مژه کاران حرفه ای
    حجم محصول: 5 گرم
    کشور سازنده: کره

    چسب اکستنشن مژه الایت پلاس نیچا حجم 5 گرم - NEICHA
    نیچا یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات آرایش دائم و موقت چشم است. چسب کاشت مژه الایت پلاس نیچا با قدرت فوق بالا در سرعت خشک شدن در بسته بندی چند بار مصرف با وزن 5 و 10 گرم عرضه شده است. این محصول مخصوص استفاده ی حرفه ای است و در بالا بردن دقت و کیفیت کار شما نقش بسزایی خواهد داشت.
    با توجه به تجربیات، مژهای کاشته شده هر ۱۵ روز باید جهت ترمیم اقدام شود ولی کاشت مژه با این چسب اکستنشن و کاشت مژه نیچا مدل الیت پلاس neicha elite + glue تا ۴۵ روز نیاز به ترمیم ندارد که این خود نشانه استحکام خیلی زیاد این چسب کاشت مژه است.
    چند نکته در انتخاب چسب مژه: چسب مژه از جمله ملزومات آرایشی است که همراه با مژه مصنوعی مورد استفاده خانم ها و آرایشگران حرفه ای قرار می گیرد. برای انتخاب چسب مژه ی مناسب بایستی دقت های بسیاری اعمال شود، چرا که یکی از حساس ترین اقلام آرایشی است، چسب مژه به دلیل مقاربت و نزدیکی که با چشم انسان ها دارد می تواند آسیب جدی به پوست نازک پلک و حتی چشم ها وارد نماید.

    سرعت خشک شدن چسب اکستنشن و کاشت مژه نیچا مدل الیت پلاس neicha elite + glue در هنگام تماس مژه مصنوعی با مژه چشم زیاد است که این باعث فرم گیری سریع مژه کاشته شده و عدم جابه جایی مژه میشود.
    برند محصول: نیچا - NEICHA

    شناسه کالا : HP - 6839