homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو خشک آرگان پروتن 178 گرمی - Protane

  • کشور سازنده : مراکش
  • ترکیبات :
  • مناسب برای : همه‌ی موها
  • نوع محصول : خارجی
  • حجم : 178 میلی لیتر
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • شامپو خشک آرگان پروتن 178 گرمی - Protane
  • شامپو خشک آرگان پروتن 178 گرمی - Protane

SHAMPOO PROTANE
موها را کاملا تمیز و بدون چربی می کند
نیاز به شستشوی مو برای یک تا دو روز از بین میرود
طراوت دهنده سریع
حجم محصول : 178 گرم
کشور سازنده : مراکش

این محصول یکی از معروف ترین شامپو خشک های بازار است که طرفداران و مصرف کنندگان زیادی در کشور ما دارد. به همین دلیل هم از شهرت زیادی برخوردار می باشد. اما هم اکنون موجودی آن در هومهر به اتمام رسیده است اما جای هیچ نگرانی نیست به این علت که هومهر اخیرا تعداد بسیار زیادی شوینده خشک را در سایت خود موجود کرده است. به عنوان مثال شامپو خشک نیوا که محصولی آلمانی و با کیفت می باشد و میتوانید از آن به جای شامپو خشک آرگان پروتن استفاده کنید.

 شامپو خشک آرگان Protane محصولی برای جذب کثیفی، چربی و چربی پوست سر شما بدون شستشو است. بسیاری از افراد از آن برای شاداب کردن موهای خود بعد از ورزش، رفت و آمدهای زیاد، افزایش طول عمر مو و غیره استفاده می کنند. همچنین می تواند برای افراد دارای معلولیتی که برای دوش گرفتن بدون کمک مشکل دارند مفید باشد. یا افرادی که به علت حساسیت نباید آب با موهای آنها تماس داشته باشد. اگرهم واقعا به سری محصولات حاوی آرگان علاقه دارید شامپو آرگان او جی ایکس نیز می تواند انتخاب بی نظیری برای شستشوی سر شما (منتها با ابکشی باشد) این محصول نیز کیفیت بالایی دارد.

شستن موها می تونه پروسه طولانی و وقت گیری باشه. علاوه بر این شستن هرروزه موها برای سلامتی موها مضره و می تونه باعث آسیب دیدن موها بشه. اما سوال اینه که پس چی کار کنیم؟ به خصوص اگر موهای چربی داشته باشیم که خیلی سریع حالت تمیزی خودشون رو از دست میدن و چرب میشن
این اسپری چربی مو رو به خودش جذب می کنه و موها رو کاملا تمیز و بدون چربی می کنه و نیاز به شستشوی مو رو برای یک تا دو روز از بین می بره
کافیه که این اسپری رو از فاصله ۳۰ سانتی متری به ریشه و ساقه موها اسپری کنید و بعد موها رو مثل حالت معمولی شانه کنید. 

اسپری ها معمولا به اتش و گرمای زیاد حساس هستند. پس این اسپری در جای خنک بگذارید و اصلا به اتش و حرارت نزدیک نکنید. از دسترس کودکان هم دور باشد. از آسیب زدن به اسپری خود داری کنید. بدین صورت ماندگاری محصول بیشتر خواهد شد و برای مدت زمان بیشتری از خواص آن بهره خواهید برد. 

شناسه کالا : HP - 7528