logo
۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو تقویت کننده موهای نازک گلیس حجم 525 میل - Gliss

GLISS
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • شامپو تقویت کننده موی های نازک گلیس حجم 600 میل - Gliss
    • شامپو تقویت کننده موی های نازک گلیس حجم 600 میل - Gliss

    Gliss Magnificent Strength Shampoo
    خاصیت تقویت کنندگی مو
    درخشانی مو
    دارای کراتینه مایع
    فرمولاسیونی متشکل از سه نوع پروتئین
    درمان شکنندگی مو ها
    حجم محصول: 525 میل
    کشور سازنده: آلمان
     

    شامپو تقویت کننده موی های نازک گلیس حجم 525 میل - Gliss
    داشتن مو هایی با بنیه قوی و حجم زیاد آرزوی هر شخصی است. افرادی که از این نوع مو ها بی بهره هستند می توانند از شامپو تقویت کننده موی گلیس شوارتزکف 600 میل به صورت مداوم استفاده و در جهت تقویت مو هایی با بنیه ضعیف خود تلاش نمایند. شامپو تقویت کننده موی Gliss شوارتزکف 600 میل مناسب برای خانم ها و آقایانی می باشد که در پی شامپوی مناسب برای مو های نازک و ضعیف خود هستند.
    شامپوی مناسب برای مو های نازک و ضعیف شامپویی است که پس از مصرف آن مو ها دچار لطافت بیش از حد، نازکی بیش از حد، شکنندگی، ریزش و... نشود، بلکه تمامی ناراحتی های پوست سر و مو های شما را رفع کند. شامپو تقویت کننده ی Gliss شوارتزکف دارای کراتین مایع در مواد تشکیل دهنده ی خود می باشد که به طور کلی خاصیت نرمی و لطافت را برای مو ها به ارمغان می آورد.
    این شامپو متشکل از فرمولاسیونی با سه نوع پروتئین می باشد که همین امر سبب تقویت بنیه ی موها می گردد. همچنین این شامپو دارای فیلتر های محافظت و جلوگیری از ورود آسیب به مو ها می گردد که این گونه از برخورد آلودگی های خارجی که منجر به تضعیف مو ها می گردد جلوگیری به عمل می آورد. شامپو تقویت کننده موی Gliss شوارتزکف قادر است قدرت مو های شما را تا 20 برابر افزایش دهد.
    به دلیل این که این شامپو را افرادی که دارای مو های نازک و بنیه ی ضعیف هستند می توانند استفاده کنند، بنابراین افراد دارای مو های پر پشت و قوی نیازی به استفاده از این شامپو ندارند چرا که سبب آسیب به مو هایشان می گردد، علی الخصوص اگر استفاده ی بیش از حد داشته باشند. همچنین استفاده از آن محدودیت سنی و جنسی ایجاب نمی کند. پس از استفاده از شامپو تقویت کننده موی Gliss شوارتزکف 600 میل کاملاً متوجه تقویت و ترمیم مو های خود خواهید شد.
    برند محصول: گلیس - Gliss

    شناسه کالا : HP - 7403