homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو تقویت کننده مو مردانه تری دی من - 3D MEN

3D MEN
  • کشور سازنده : آلمان
  • ترکیبات : آب، سدیم لورت سولفات، دی سدیم کوکوآمفودی استات، کلرید سدیم، کارنیتین، تورین، عصاره اکیناسه پورپوره، پانتنول، اسید تارتاریک، عطر، بنزوات سدیم، اسید سالیسیلیک، اسید سیتریک، پروپیلن گلیکول، کراتین هیدرولیز شده.
  • مناسب برای : همه‌ی موها
  • نوع محصول : خارجی
  • حجم : 250 میلی لیتر
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • شامپو تقویت کننده مو مردانه تریدی من - 3D MEN
  • شامپو تقویت کننده مو مردانه تریدی من - 3D MEN

ROOT ACTIVATOR SHAMPOO 3D MEN
تقویت کننده ریشه و ساقه مو
فعال کنند فوق العاده قوی ریشه مو جهت رشد بیشتر مو
مخصوص آقایان
حجم محصول : 250ML
کشور سازنده : آلمان شوارسکف
شماره پروانه بهداشتی : 3088120066936751

چگونه می توانم فولیکول های مو را به طور طبیعی تقویت کنم؟ از آنجایی که فولیکول‌های مو از سلول‌ها ساخته شده‌اند، باید اطمینان حاصل کنید که هر روز مواد مغذی کافی مصرف می‌کنید تا سلامت آن‌ها را در درازمدت حفظ کنید. غذاهای غنی از ویتامین A، B (بیوتین)، C، D، E، آهن، پروتئین و روی مصرف کنید. برخی از این ترکیبات مغذی و و تقویت کننده در این شامپو استفاده شده اند. البته شما می توانید از شامپو لافارر نیز در راستای بهبود وضعیت موهای خود استفاده کنید که چون ایرانی است برای موهای شما نیز مناسب می باشد. 


شامپو تقویت کننده مو مردانه تری دی من - 3D MEN
شامپو فعال کننده ریشه مو‌
1_ پنتنول رطوبت مو را تامین مینماید .
2_تورین پوست سر را تقویت مینماید.
3_کارنیتین ریشه موها را تحریک و فعال مینماید.
این شامپو با کاستن ار ریزش مو به افزایش حجم آن هنگامی که از آن بعنوان رژیم 24 هفته ای استفاده شود کمک میکند.
برند محصول : تری دی من - 3D MEN

اگر هم یک ضد ریزش بی نظیر برای موهای خود نیاز دارید، شامپو کافئین آلپسین را به شما معرفی می کنیم! نهایت قدرت، اثرگذاری و افزایش رویش ما با این شوینده خارجی امکان پذیر می باشد. پس روی ان به شدت حساب کنید. شرکت Schwarzkopf اولین خط مراقبت مردانه خود را ارائه می دهد که بر خواسته های خاص مردان تمرکز دارد تا نیازهای روزانه آنها را پوشش دهد.

شامپو  تری دی من مخصوصا برای مردانی که از طاسی رنج می برند استفاده شده است. این شامپو یک درمان 24 هفته ای است که برای افزایش تراکم مو و کاهش ریزش مو ایجاد شده است. شامپو Schwarzkopf سرشار از کراتین هیدرولیز شده است، یک پروتئین حالت دهنده که برای موهای خشک و آسیب دیده مفید است.

این شامپو به تحریک ریشه مو کمک می کند و در نتیجه تراکم و بدن آن را بهبود می بخشد و از ریزش آن جلوگیری می کند. این شامپو که با پانتنول، تورین و کارنیتین غنی شده است، آبرسانی نیز می کند و در نتیجه تمام نیازهای مو را پوشش می دهد. با استفاده روزانه از آن، ما می توانیم بهبود قابل توجهی را تجربه کنیم، زیرا ریزش مو کاهش می یابد و تارهای مو ضخیم می شوند و موهای ضخیم تر و مقاوم تری ایجاد می کنند.

راستی در صورت موجود نبودن این شامپو در هومهر (که در حال حاضر نیز همینطور است)  به جای آن شما می توانید خرید شامپو مورینگا را انجام دهید چرا که می تواند برای شما بی نظیر باشد به این دلیل که قیمت بسیار مناسبی نسبت به شوینده های خارجی دارند و کیفیت آنها نیز عالی است. 

سوالات مرتبط درباره شامپو ضد ریزش تری دی من


سوال: خواص این شامپو چیست؟
پاسخ: با هدف افزایش تراکم مو و کاهش ریزش مو.

سوال: این شامپو چقدر دوام دارد؟
پاسخ: درمان ریزش موی سر و تقویت تدریجی آن با این شامپو حدودا تا 24 هفته طول می کشد.

شناسه کالا : HP - 4066