homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

بی حسی یخی بی ال - BL

    آخرین قیمت:
    ۳۰۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • بی حسی یخی BL
    • بی حسی یخی BL
    • بی حسی یخی BL

    بی حسی تاتو بی ال -  BL

    این محصول کاملا مختص انجام تاتو بدن و ابرو و لب می باشد و در مصارف دیگر کاربرد ندارد.

    حجم محصول : 18ml
    کاربرد: بی حسی تاتو دائم
    کشور سازنده : تایلند

    بی حسی تاتو بی ال - BL

    روش مصرف : با توجه به اینکه انجام عمل تاتو با درد موضعی همراه است . تاتو کاران عزیز معمولا قبل شروع تاتو ویا در حین انجام تاتو از بی حسی های مختلفی استفاده میکنند.پس میتوان گفت بی حسی تاتو به دو روش مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

    1-یکی به این روش که باید برای بی حس شدن پوست سطح پوست را با سوزن تاتو باز کرد ( یعنی سوراخ ایجاد کرد ) تا بی حسی به زیر پوست نفوذ کند و پوست بی حس شود.پس در زمان شروع کار اول سطح پوست را با سوزن یک سر و یا دوسر سوراخ کرده و بعد کمی از بی حسی تاتو که به صورت مایع است را با خلاله دندان و یا گوش پاک کن باریک ونازک به روی پوست کشیده تا سطح پوست کاملا به بی حسی آغشته شود.و مدت 10 الی 15 دقیقه صبر کرده و شروع به انجام تاتو میکنیم.
    توجه : بی حسی های مایع ( بیلین BL ) در دمای معمولی به صورت جامد یا یخ زده هستند اگر در زمان استفاده به این مشکل برخورد کردید فورا شیشه محتوی بی حسی را بین دو دست قرار داده و با کشیدن دو دست به هم شیشه را کمی گرم کنید ،فورا بی حسی تبدیل به مایع میشود و میتوانید از آن به راحتی استفاده کنید. به علت تاثیر خیلی عالی این محصول و از طرفی قیمت مناسب، مقدار محصول در بسته بندی بسیار کم است و این مقدار برای استفاده تاتو ابرو برای 4 نفر حدودا کافی است.

    2-یکی بی حسی هایی که قبل شروع کار تاتو به روش زیر استفاده میشود:
    با کمی آب موضعی که میخواهید تاتو انجام دهید را خیس کرده سپس مقداری از بی حسی را که معمولا در این نوع به صورت پمادی است را روی همان مکان بصورت یک لایه نازک قرار می دهیم.سپس با یک تکه نایلون تمیز و ترجیحا نایلون فریزری نازک سطح پوست را پوشاننده و مدت 10 تا20 دقیقه ( با توجه به ضخامت و نوع پوست فرد )صبر میکنیم.بعد نایلون را برداشته و به راحتی و بدون درد شروع به انجام تاتو میکنیم.برای مشاهده این نوع بی حسی از بی حسی های پمادی فروشگاه هومهر دیدن کنید.
    لازم به ذکر است که تمامی محصولات تاتو فروشگاه هومهر در فروشگاه اصلی طی چند سال به فروش رسیده است و تمامی تاتو کاران حرفه ای همیشه به عنوان محصولات اصلی و پرکاربرد از این محصولات یاد کرده و استفاده میکنند،پس با خیال آسوده محصول مورد نظر خود را از فروشگاه هومهر تهیه کنید.

    شناسه کالا : HP - 2628