۰
:مبلغ سبد خرید

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Energy حجم 150 میل - NIVEA

Nivea
    آخرین قیمت:
    ۲۴۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • اسپری-ضد-تعریق-زنانه-نیوآ-مدل-fresh-energy-حجم-150-میل-nivea
    • اسپری-ضد-تعریق-زنانه-نیوآ-مدل-fresh-energy-حجم-150-میل-nivea

    nivea fresh energy quick dry deodorant spray 150ml

    ضد تعریق  و از بین برنده بوی بد
    خوشبو کننده بدن
    دوام 48 ساعته و بدون الکل
    ضد حساسیت پوستی
    کیفیت فوق العاده
    حجم محصول: 150 میل
    کشور سازنده: آلمان

    دئودرانت‌ ها (خوش‌بوکننده‌ها) مجموعه‌ای بزرگ‌ هستند که ضدتعریق‌ها زیرمجموعه‌ای از آن‌ها هستند و به چند شکل متفاوت تلاش می‌کنند از بوی بد بدن جلوگیری کنند. برای شروع باید بدانید که ضدتعریق‌ها به وسیله‌ی ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می‌بندند؛ اما دئودرانت‌ها با ازبین‌بردن باکتری‌های سطح پوست مانع از ایجاد بوی بد می‌شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند؛ یعنی هم عطردانه‌هایی برای حذف بو دارند و درعین‌حال قادرند از میزان عرق‌کردن بکاهند.
    نیوآ برندی شناخته شده و فوق العاده است که محصولات فراوانی در زمینه بهداشت پوست و مو تولید کرده است. از تولیدات فوق العاده این برند می توان به ضد تعریق ها و دئودورانت ها اشاره کرد که به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، محبوب دل آقایان و بانوان ایرانی شده است.
    اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل nivea fresh energy ( فرش انرژی ) موجب خشک شدن سریع تعریق بدن می شود، و به دلیل عدم وجود الکل در ترکیبات آن از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری می کند . اسپری نیوا با داشتن رایحه بسیار خوشبو و ملایم موجب خوشبو شدن بدن و همچنین طراوت، شادابی و بخشیدن روحیه و انرژی تازه به بدن می شود و اعتماد بنفس تان را نزد دوستان و آشنایان بالا می برد.

    شناسه کالا : HP - 7784