homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

مرطوب کننده اسکلاره تیوپی Ecklaree 200gr

SCLAREE
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • مرطوب کننده اسکلاره تیوپی 200gr
    • مرطوب کننده اسکلاره تیوپی 200gr

    مرطوب کننده اسکلاره تیوپی  Esklaree 200gr

    کرم مرطوب کننده دست و صورت

    حاوی آلوئه ورا

    حاوی ویتامین A و E

    حجم محصول: 200gr

    کشور سازنده: ایران

    مرطوب کننده اسکلاره تیوپی  Esklaree 200gr

    حدود ۸۰ % از  وزن پوست بدن انسان را آب تشکیل می دهد. این میزان در لایه شاخی و بیرونی پوست ، کمتر و بطور متوسط ۲۰ % است. چنانچه مقدار آب پوست، در اثر عواملی مانند آب و هوای خشک و سرد، سوز و سرما، هوای خیلی گرم ، باد شدید، شستشوی مکرر و بیش از حد پوست، افزایش سن، بعضی از بیماریها ، تغذیه نامناسب و کم آب ، تماس با بعضی از ترکیبات مانند داروهای ضد آکنه، … کمتر از حد معمول گردد ، پوست انسان به خشکی می گراید و نرمی و انعطاف پذیری خود را از دست داده و دچار زبری و ترک خوردگی و چین و چروک می گردد.  اصولا  در پوست خشک ، احتمال بروز آسیبها و عفونتهای پوستی ، بیشتر می شود. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و تغذیه ای، استفاده از مرطوب کننده ها و نرم کننده ها نیز در رفع خشکی پوست، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

     فرآورده های مرطوب کننده موجود در بازار، عمدتا شامل سه گروه از ترکیبات مؤثر هستند:

    1. مواد مسدود کننده یا اوکلوسیو ( occlusive  ) : همانطور که از نامشان پیدا است ، لایه روغنی محافظ و مسدودکننده ای را بر روی پوست ایجاد می کنند و از تبخیر آب پوست جلوگیری بعمل می آورند . موادی مانند پارافین ، لانولین ، اوسرین ، و روغن های گیاهی مثل روغن زیتون و روغن کنجد از این گروه هستند .
    2. مواد جاذب الرطوبه یا هومکتانت (   humectants   ) :  این مواد ، آب را جذب می کنند و مقدار آب پوست را افزایش می دهند . کارآیی این گروه به تنهایی در محیط های سرد و خشک ، به اندازه گروه اول نیست . از جمله این مواد می توان از گلیسرین ، پروپیلن گلیکول ، سوربیتول و مولکولهای بزرگی مانند کلاژن و الاستین و هیالورونیک اسید نام برد . که مورد آخر جاذب الرطوبه ی بسیار مؤثری است .
    3. عوامل مرطوب کننده طبیعی ( M.F   ) :  این گروه از مواد نیز قدرت جذب آب را دارند که از مهمترین آنها می توان  به  ”  اوره  ”   ،  ”  کلسترول  ”  و  ”  اسید لاکتیک  ”  اشاره نمود .

     

    شناسه کالا : HP - 1264