۰
:مبلغ سبد خرید

ژل کرم آبرسان ویتامین C بادی شاپ 50 میل - Body Shop

BodyShop
    آخرین قیمت:
    ۹۸۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ژل-کرم-آبرسان-ویتامین-c-بادی-شاپ-50-میل-body-shop
    • ژل-کرم-آبرسان-ویتامین-c-بادی-شاپ-50-میل-body-shop

     The Body Shop Vitamin C Glow Boosting Moisturiser 50ml

    حذف جای جوش و لک
    روشن کننده و شفاف کننده قوی
    کاهش بسیار عالی منافذ
    محافظت از پوست در برابر آفتاب
    تازه کردن و درخشان شدن پوست
    رطوبت رسان و آبرسان عمیق
    دارای بافت ژلی
    جذب سریع
    تولید کلاژن
    بدون تست حیوانی
    حجم محصول: 50 میل
    کشور سازنده: انگلستان

    به مرور زمان و با بالا رفتن سن، شادابی و شفافیت پوست تحت تاثیر کاهش تولید سلول های جدید و کاهش ساخت کلاژن و هیالورونیک اسید، از بین می‌رود. داشتن پوستی سالم و شفاف یکی از المان‌های مهم زیبایی است که خانم‌ها را از انجام آرایش‌های سنگین برای پوشاندن عیوب پوستی خود بی نیاز می‌سازد. امروزه خوشبختانه بیشتر خانم‌ها به دنبال استفاده از لوازم مراقبت از پوست مرغوبی هستند تا بتوانند علایم پیری پوست را به تأخیر انداخته و پوستی با طراوت داشته باشند.

    ژل کرم صاف کننده و درخشان کننده ویتامین C بادی شاپ محصولی ارگانیک و بسیار عالی غنی از ویتامین سی موجود در میوه توت کاموکامو می باشد. کاموکامو میوه جنگل های آمازون است که توسط مردم محلی پرو از جنگل های آمازون دستچین شده و توسط بادی شاپ در سرم ویتامین سی به کار رفته است.این محصول صاف کننده فوری پوست بوده و علاوه بر این درخشان کننده، روشن کننده و شفاف کننده می باشد.  همه این مزیت ها به همراه عصاره آلوئه ورای موجود در کرم ویتامین سی بادی شاپ محصولی فوق العاده را حاصل شده است.

    همچنین ویتامین سی حاوی آنتی اکسیدان میباشد و کلاژن سازی پوست رو خیلی بالا می برد و از بروز نشانه های پیری زودرس جلوگیری می کند و در درمان جای جوش و لکه های پوستی مؤثر است و به محافظت پوست در مقابل اشعه uv کمک میکند.

    نحوه مصرف:  برای استفاده از کرم ویتامین C بادی شاپ، مقداری لازم از سرم را بر روی پوست صورت بریزید سپس با حرکات دایره ای آرام رو به بالا آن را به پوست صورت و گردنتان بمالید تا روی صورت پخش شود و صبر کنید خشک شود. آبرسان و سرم جذب پوست میشود و نیازی به شستن نیست چون در اصل آن را بی اثر میکند.

    شناسه کالا : HP - 7951