homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

روغن ضد آفتاب بدن SPF 6 کلیون - CLIVEN

CLIVEN
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • روغن ضد آفتاب بدن کلیون - CLIVEN
    • روغن ضد آفتاب بدن کلیون - CLIVEN

    روغن ضد آفتاب بدن SPF 6 کلیون - CLIVEN

    – حاوی مواد نرم کننده و مغذی
    – محافظت در برابر آفتاب و ایجاد رنگی طلایی
    – جلوگیری از ایجاد چروک های سطحی
    – حفظ حالت ارتجاعی پوست
    حجم محصول : 200ML
    کشور سازنده : ایتالیا
    شماره پروانه بهداشتی : 8439985641017549

    روغن ضد آفتاب بدن SPF 6 کلیون - CLIVEN

    این محصول که حاوی مقادیر زیادی از مواد نرم کننده و مغذی در فرمولاسیون خود میباشد ، پوست آفتاب خورده و قرمز شما را به راحتی به رنگ برنزه طلایی زیبایی تبدیل میکند که بسیار بادوام و ماندگار است . روغن کنف (شاهدانه) موجود در این محصول پوست شما را عمیقاً نرم و مرطوب نموده و با حفظ حالت ارتجاعی پوست از پیری زودرس آن که بر اثر تابش اشعه آفتاب ایجاد می شود جلوگیری مینماید. این محصول روند برنزه شدن پوست را تسریع کرده و پوست شما را بسیار شفاف ، درخشان و خوشبو مینماید.
    طریقه مصرف : روغن بدن را برروی تمامی اعضاء بدن خود که در معرض تابش آفتاب قرار میگیرند اسپری کرده و به آرامی با دست ماساژ دهید.

    تذکرات:
    حتماً قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از این محصول استفاده کرده و در طول روز چنانچه در معرض اشعه خورشید هستید این عمل را چندین بار تکرار نمایید. بعد از تماس پوست با آب به هنگام استحمام یا فعالیتهای ورزشی ، مجددا بر روی پوست خود روغن بمالید . درجه بندی SPF به میزان تابش آفتاب و نوع پوست بستگی دارد . سعی کنید از محصولی استفاده نمایید که مطابق با تابش آفتاب در منطقه شما و نیز نوع پوست شما باشد . از قرار گرفتن درمعرض آفتاب در ساعات اوج تابش ( ۱۲ الی ۱۴ ) جداً خودداری نمایید . از تماس با چشم خودداری کنید . این محصول فقط برای استعمال خارجی است.

    شناسه کالا : HP - 3778