homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

سرم ترمیم کننده مو کراتینه آگرادو - AGRADO

AGRADO
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • سرم ترمیم کتتده  مو کراتینه آرگادو - ARGADO
  • سرم ترمیم کتتده  مو کراتینه آرگادو - ARGADO

AGRADO Liquid Keratin Treatment Spray
بازسازی و ترمیم مو با استفاده از کراتین مایع
کاهش چشمگیر الکتریسیته ساکن موها پس از استفاده
صاف کردن موهای فر و مجعد
نرم کننده و تقویت کننده موثر ساقه مو
افزایش درخشندگی و شفافیت موها
کمک به بهبود شانه پذیری موها
حاوی کراتین هیدرولیز شده با خلوص بالا
مناسب استفاده حین و بعد از سشوار
کشور سازنده : اسپانیا
حجم محصول : 200ML
شماره پروانه بهداشتی : 6952459105268335

سرم ترمیم کننده مو مدل لیکوئید کراتین آگرادو - AGRADO

آگرادو AGRADO
آگرادو برندی با محصولات مراقبت از پوست و مو و عطریات می باشد که حدود نیم قرن پیش در اسپانیا متولد شد. این محصولات بطور کامل در کشور اسپانیا تهیه و تولید می گردد. تمامی محصولات آگرادو با بالاترین استانداردهای کیفی و زیر نظر متخصصین برجسته پوست و مو و در مجهزترین لابراتوار کشور اسپانیا ، مطابق با استانداردهای روز اتحادیه اروپا تولید می شود. این برند با سرمایه گذاری گسترده روی تحقیق و توسعه در تلاش است تا محصولاتی را با کیفیت بسیار بالا و قابل عرضه در اروپا و آمریکای شمالی و مطابق با نیاز مصرف کنندگان تولید و عرضه نماید. محصولات آگرادو در حال حاضر در 70 کشور دنیا به فروش می رسد و به یک برند قابل اطمینان در سطح بین المللی تبدیل شده است.

اسپری کراتین مایع آگرادو حاوی کراتین هیدرولیز شده است . که یکی از اصلی ترین اجزای ساختار مو است و ماده جاذبه رطوبت است و به نحوی رطوبت را در خود نگاه داشته و ضمن آبرسانی مناسب به موها اثرات مخرب از دست رفته کراتین طبیعی مو را جبران می کند . پلی کواترنیوم به کار رفته در محصول پروتئین های آسیب دیده مو را ترمیم کرده و خاصیت ترمیم شکاف های انتهای مو را دارد و ضمن بهبود بخشیدن ، سبب شانه خوری عالی مو در حالت مرطوب و قابلیت شکل گیری و حالت پذیری مو می شود . ویتامین B5 به ساختار مو نفوذت کرده و ترمیم مو را انجام می دهد.
روش مصرف : بعد از حمام ، موها را با حوله خشک کرده و محلول کراتین مایع را به موها اسپری کرده و به آرامی ماساژ دهید. این محصول دارای SPF برای محافظت بیشتر موها است . محصولی صاف کننده ، مغذی و ترمیم کننده که برای موهای مجعد توصیه می شود.

برند محصول : آگرادو - AGRADO

شناسه کالا : HP - 3965