homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

بیس کاور B.C.5 هرلیچ Herrlich

هرليچ
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • بیس کاور B.C.5 هرلیچ
  • بیس کاور B.C.5 هرلیچ

بیس کاور B.C.5 هرلیچ Herrlich

پوشش سیلکونی و مات

ضد آب

قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر

محافظ پوست در برابر اشعه ماورای بنفش

کشور سازنده : ایران

بیس کاور B.C.5 هرلیچ Herrlich

این محصول پوشش بسیار سیلکونی و مات دارد که به صورت حالت مینیاتوری و کلاسیک می دهد.این محصول ضد آب بوده و در مقابل عوامل مخرب طبیعی مانند گرد و غبار و باد مقاوم است.این بیس کاور قابلیت ترکیب رنگ را هم دارد و دارای رنگدانه های طبیعی می باشد و بخصوص برای استفاده روی صورت و گردن تهیه شده و اختلالات پوستی را به راحتی اصلاح می کند و به کمک فیکساتور میتوان آن را ثابت و ضد آب نمود، این کرم محافظ در برابر اشعه ماورای بنفش است و تحت شرایط خاص همانند گرما و فشار فیزیکی مقاوم است.

مواد مصرف: بیس کاور برای پوست خشک می باشد.

درصورت استفاده برای پوست چرب پد لاتکس را نم دار کرده و استفاده کنید، به علت اینکه این محصول بر پایه روغن است برای صورتهای لک دار و کک و مک بسیار مناسب می باشد.بیس کاور تنها هم قابل استفاده است و نیاز به مرطوب کننده قبل از آرایش ندارد.

نحوه مصرف : این محصول را با پد و به صورت تاچ استفاده می کنیم از کشیدن فون بر روی پوست خودداری  شود زیرا باعث شیار بر روی پوست می شود ، با پد خشک و پد مرطوب قابل استفاده است و دارای ماندگاری بالا می باشد.

B.C.5 : این شماره برای ترکیب با شماره های 2و3و4 مورد استفاده قرار می گیرد و برای زیر ساز گونه از این شماره استفاده می شود و مناسب برای پوستهای برنزه می بشاد اما برای صورتهای روشن مناسب نیست زیرا باعث می شود که رنگ صورت به کبودی متمایل شود.

شناسه کالا : HP - 1533