homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

لاک درمانی اضطراری کنیتکس مدل شارک حجم 15 میل - Kinetics

Kinetics
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • لاک درمانی اضطراری کنیتکس مدل نانو شارک حجم 15 میل - Kinetics
    • لاک درمانی اضطراری کنیتکس مدل نانو شارک حجم 15 میل - Kinetics

    Kinetics SHark Emergency Nail Treatment 
    درمان سریع معایب ناخن های خشک و شکننده
    دارای ویتامین های B5, E, A و C
    برگرداندن میزان بهینه روغن طبیعی و رطوبت ناخن
    حجم محصول: 15 میل
    کشور سازنده : آلمان



    لاک درمانی اضطراری کنیتکس مدل نانو شارک حجم 15 میل - Kinetics
    این شیوه درمان در یک چشم بر هم زدن معایب ناخن های به شدت آسیب دیده شما را برطرف می کند. در واقع جزء استحکام بخش موجود در فرمولاسیون این لاک ناخن درمانی ، همانند سپری سرامیکی که ریشه در فن آوری نانو دارد ، بی درنگ از ناخن های شما محافظت می نماید و کیفیت ظاهری آن را بهبود می بخشد.
    هنگامی که شما از این فراورده به عنوان لایه اوّل ( زیر لاک ) استفاده کنید به صورت یک لایه پایه عمل می کند و موجب بهبود چسبندگی لاک رنگی ناخن می شود، حال آنکه چنانچه این فراورده به عنوان لایه آخر بر روی لاک رنگی ناخن استفاده شود ، لایه ای به سرعت خشک شونده و مقاوم را در برابر ضربه پدید می آورد.
    با فن آوری پیشرفته به کار رفته در تولید این لاک ناخن درمانی ، هنگامی که از آن به عنوان لایه آخر بر روی لاک رنگی استفاده کنید استحکام و سختی ناخن ها را تداوم می بخشد.
    نحوه استفاده: این فراورده را یک لایه بر روی ناخن خود بکار ببرید و صبرکنید تا خشک شود. سپس لاک ناخن رنگی دلخواه خود را بر روی ناخن بزنید و در پایان نیز یک لایه آخر لاک ناخن مخصوص درمان را بر روی ناخن بزنید . به منظور دستیابی به جلوه طبیعی ناخن صرفاً دو دست از این لاک ناخن درمانی را استفاده بکنید. این شیوه درمان باید هر دو تا سه روز یکبار تکرار شود تا نتایج مطلوب شما تحقق یابند. طی یک دوره درمان سه ماهه، این فراورده را بیش از ۲۱ روز بر روی ناخن خود استفاده نکنید.
    برند محصول: کنیتکس - Kinetics

    شناسه کالا : HP - 6958