homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

تاپ کت ریفورما ReformA 10ml

ReformA
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • تاپ کت ریفورما

    تاپ کت ریفورما ReformA 10ml

    ویژگی ها :

    براق كننده لاك

    برق ناخن

    دوام بسيار بالا 

    خشك شدن سريع

    تاپ کت ریفورما شفاف بدون هيچگونه زردي

    تاپ کت ریفورما ReformA 10ml

    یکی از محصولات برند معتبر ریفورما، پولیش های ژله ای هستند که با بیش از 200 سایه و رنگ از 20 مجموعه مختلف، بسیار مورد توجه خانوم ها قرار می گیرند . علاوه بر تنوع زیاد در سایه ها، برند ریفورما بازه ای از رنگ هایی با درخشندگی کم تا کت های مغناطیسی براق را ارائه داده است.
    از بین تاپ کت های ریفورما، تاپ کت «Mega Gloss» با درخشندگی بالا، جلوه بسیار زیبایی که ناخن های شما می دهد. از ویژگی های بسیار قابل توجه این تاپ کت، می توان خشک شدن سریع آن اشاره کرد. پوشش آینه ای و براق تاپ کت ریفورما، در برابر خش مقاوم بوده و محو نمی شود. این تاپ کت برای چسباندن و ثابت کردن بدلیجات روی ناخن مناسب است.

    این محصول بهترين انتخاب براي افرادي است كه از شكنندگي ناخن هاي خود شكايت دارند و بدون نياز به دستگاه يووي خشك ميشود وهمين طور بعداز استفاده از لاك ميتوان از اين محصول استفاده كرد ويك لايه حفاظتي محكم بر روي لاك ايجاد كرد ومانع ازبين رفتن ومات شدن ( همچنين به اصطلاح لب پر شدن ) لاك مي شود.

    تاپ کت را همچنين ميتوان بر روي مواد كاشت پودر به عنوان تاپ ژل يا همان ژل آخر استفاده كرد با اين تفاوت كه ژل آخر حتما نياز به خشك شدن با دستگاه يووي دارد ولي تاپ كت بي نياز از اشعه ودستگاه يووي است.

    كشور سازنده : انگليس

    شناسه کالا : HP - 1100