۰
:مبلغ سبد خرید

ست براش 24 عددی گریم زد.وان - Z.ONE

z.one
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ست براش 24 عدد گریم زد وان - Z.ONE
    • ست براش 24 عدد گریم زد وان - Z.ONE
    • ست براش 24 عدد گریم زد وان - Z.ONE
    • ست براش 24 عدد گریم زد وان - Z.ONE
    • ست براش 24 عدد گریم زد وان - Z.ONE

    Z.ONE Makeup Brushes 24Pcs-Z-345

    تراکم زیاد
    قیمت مناسب
    جنس نرم و لطیف
    تنوع بالا در تعداد براش
    ترکیبی از براش ها کاربردی
    دوام بالا
    حجم محصول: 24 عدد
    کشور سازنده: چین

    ست 24 عددی برس آرایشی Z.ONE مدل Z-345 از جمله ملزومات لوازم آرایشی برای خانم ها و علی الخصوص نو عروسان می باشد. هر محصول و یا اقلام آرایشی را می توان با استفاده از ابزار خاصی روی پوست، مو، چشم، مژه و یا هر بخش از بدن اجرا کرد. بنابراین بسیاری از اعمال آرایشی نیاز به ابزار خاص و منحصر به فردی دارد تا فرد به راحتی بتواند به هدف مورد نظر خود دست یابد.
    در اینجا ست 24 عددی برس آرایشی Z.ONE مدل Z-345 مورد بررسی قرار گرفته است که دارای 24 عدد برس آرایشی برای عملکرد های مختلف آرایش می باشد این مجموعه شامل انواع برس فونداسیون یا پایه ، برس رژگونه زاویه دار و صاف ، برس نقطه گذاری ، برس بادبزنی ، براش متوسط ، برس کانسیلر ، برس کرم پودر ، برس کانتورینگ ، برس ابرو ، برس لب، برس مژه و ریمل وقلم موی سرکج و قلم موی سرصاف آرایشی وجود دارد که تمام نیاز های آرایشی افراد از مبتدی تا حرفه ای را برطرف می کند
    .برس های موجود در این ست همگی قابل شستشو هستند. این مجموعه داخل یک کیف بسیار زیبا از جنس چرم مصنوعی می باشد که حمل و نگهداری آنها را بسیار آسان نموده است . این محصول بسیار مناسب هدیه دادن به افرادی است که آنها را دوست می دارید.

    شناسه کالا : HP - 7699