آموزش آرایش, آموزش ها

آموزش رژگونه زدن برای فرم های مختلف صورت

آموزش رژگونه

استفاده از رژگونه صورت یک راه ساده و موثر برای افزودن رنگ و ابعاد به گونه های شماست. ما در این مقاله آموزش رژگونه زدن را به صورت کاملا ساده و آسان برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن ابعاد دلخواه را به گونه های خود ببخشید و زیباتر به نظر برسید. در ادامه نحوه استفاده از رژگونه آرایش صورت آورده شده است:

پوست خود را آماده کنید: با یک صورت تمیز و مرطوب شروع کنید. قبل از رژگونه زدن، کرم پودر، کانسیلر و پودر خود را بمالید. رژگونه معمولا به عنوان مراحل انتهایی آرایش صورت شناخته می شود. این یعنی بهتر است قبل از آن آرایشی نیمه آماده داشته باشید. بسته به شکل صورت خود، فرایند رژگونه زدن متفاوت خواهد بود. در تصویر زیر می توانید فرم صحیح اعمال رژگونه روی مدل های مختلف صورت مانند صورت های گرد، صو

آموزش رژگونه

رژگونه مناسب را انتخاب کنید: رنگ رژگونه ای را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند. به طور کلی، رنگ‌های پوست روشن‌تر به رنگ صورتی یا هلویی می‌آیند، در حالی که پوست‌های تیره تر با رنگ‌های توت یا ارغوانی غنی‌تر به نظر می‌رسند. این مرحله بسیار مهم است! شما باید حتما دقت کنید که رنگ موردنظر با رنگ پوست شما همخوانی و هماهنگی داشته باشد تا نتیجه طبیعی تری را در نهایت دریافت کنید. مثلا رژگونه شیگلم یکی از محصولاتی است که می توانید به عنوان یک ابزار عالی برای آرایش گونه های خود از آن استفاده کنید. خبر خوش این است که این محصول هم اکنون در هومهر برای تهیه شما موجود شده و شما امکان خرید به صرفه آنرا خواهید داشت. چرا به صرفه؟ چون ما در فروشگاه هومهر بهترین قیمت این رژ را برای شما در نظر گرفته ایم. همین حالا وارد صفحه این محصول در فروشگاه هومهر شوید تا اطلاعات آنرا مطالعه کنید و به بررسی ویژگی های جذاب آن بپردازید.


ابزار: می توانید رژگونه را با استفاده از برس مخصوص یا حتی با انگشتان خود اعمال کنید. برس رژگونه‌ای کرکی برای پراکنده‌تر کردن و پخش کردن ایده‌آل تر است، در حالی که انگشتان شما می‌توانند ظاهری طبیعی‌تر به شما بدهند. در هر صورت توصیه می کنیم تا از براش های مخصوص برای پخش کردن رژگونه خود استفاده کنید. براش ریل تکنیک یکی از محصولاتی است که کیفیت فوق العاده ای دارد، تنوع آن بالاست و شما می توانید از آن برای ایجاد آرایش طبیعی استفاده کنید. این محصول شگفت انگیز و چندکاره با قیمت مناسب از سایت هومهر برای شما قابل سفارش خواهد بود. هومهر به شما کارآمد ترین و جذاب ترین مدل های این براش را تقدیم خواهد کرد. و به شما اطمینان می دهد که گونه های شما با استفاده از این ابزار راحت تر میکاپ خواهند شد و نتیجه آرایش نیز طبیعی تر می شود. دقیقا مطابق میل و سلیقه شما!

رژگونه ریل تکنیک

آموزش رژگونه برای فرم های مختلف صورت

در ادامه شیوه اعمال کردن رژ گونه برای انواع فرم صورت را در به صورت تصویری برای شما فراهم کرده ایم. پس قبل از هر چیز باید فرم صورت خود را بشناسید و سپس با کمک تصاویر زیر برای شروع میکاپ رژگونه اقدام کنید.

جهت رژگونه زدن روی صورت های گرد:

جهت رژگونه زدن روی صورت های فرم بیضی:

جهت رژگونه زدن روی صورت های فرم قلبی:

جهت رژگونه زدن روی صورت های گرد:

برس خود را به آرامی به پودر رژگونه آغشته کنید و مقدار اضافی آن را از بین ببرید. برای برجسته‌تر شدن گونه‌تان لبخند بزنید. این به شما کمک می کند منطقه ای را که باید رژگونه بزنید، شناسایی کنید.

با شروع از سیب های گونه های خود، رژگونه را به آرامی به سمت بالا در امتداد استخوان گونه به سمت شقیقه ها بکشید. برای ترکیب کردن محصول با پوست خود از حرکات سبک و پر استفاده کنید. حتما از زدن رژگونه زیاد به یکباره خودداری کنید. آن را به تدریج ایجاد کنید تا زمانی که به شدت مورد نظر خود برسید.

رژگونه کرمی یا مایع: اگر از رژگونه کرم یا مایع استفاده می کنید، مقدار کمی را با انگشتان خود روی سیب های گونه خود بمالید. سپس با استفاده از حرکات ضربه ای ملایم یا با استفاده از اسفنج آرایشی آن را به سمت بیرون مخلوط کنید. پس از استفاده از رژگونه، می توانید در صورت تمایل به بقیه آرایش خود مانند استفاده از برنزه کننده، هایلایتر یا اسپری تنظیم کننده ادامه دهید.

شما می توانید خرید رژگونه اصل در طرح ها و رنگ های مختلف از بهترین برندهای آرایشی جهان را در سایت هومهر انجام دهید. ما لیست کاملی از خوش قیمت ترین و البته باکیفیت رژگونه های خارجی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید یک خرید فوق العاده داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *