انتخاب سردبیر, سلامت پوست

بهترین شامپو برای موی رنگ شده [لیست کامل + قیمت]

بهترین شامپو برای موی رنگ شده

موهاتون رو رنگ کردید و با هر بار شستشو احساس می‌کنید از درخشندگی و زیبایی رنگ موهاتون کاسته شده؟ نگرانید بعد از چند بار شستشو دیگه جذابیت قبل رو نداشته باشه؟ موهای رنگ شده نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند تا رنگ زیبای اونها برای مدت طولانی حفظ شود. از این رو، مراقبت از موهای رنگ شده بیش از پیش اهمیت داره.  برای حفظ رنگ زیبا و درخشان موهای رنگ شده، استفاده از شامپو و کاندیشنر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار هست. این محصولات می‌توانند باعث حفظ رطوبت و لطافت موهای رنگ شده شما بشوند. بنابراین در اینسری از مقالات قصد داریم به بررسی بهترین شامپو برای موی رنگ شده بپردازیم.

لیست بهترین شامپو برای موی رنگ شده

شامپو مائویی موی رنگ شده

شامپو مائویی مخصوص موهای رنگ شده از ترکیبات کاملا گیاهی مثل عصاره جلبک، آب نارگیل خالص و آب برگ آلوئه ورا ساخته شده که هیچ گونه مواد آسیب‌زای شیمیایی درون آن به کار نرفته است. با توجه به همین مورد به خوبی از موی رنگ شده محافظت می‌کنه و باعث می‌شه تا رنگ مو کدر و بدرنگ نشه. با استفاده مداوم از این شامپو معدنی، در کوتاه مدت نرمی و لطافت مو رو شاهد خواهیم بود و افت کیفیت رنگ مو را نخواهیم دید.

بعد از استفاده مو حالت پذیرتر میشه و به راحتی هر حالتی که دوست داشته باشید به خودش می‌گیره. اما در بلند مدت با خاصیت آبرسانی که داره خشکی و مشکلات کم آبی موها برطرف می‌شه و به عنوان یک عامل ضد موخوره و شکنندگی انجام وظیفه می‌کنه. عصاره‌های گیاهی به کار رفته در آن علاوه بر افزایش درخشندگی و براقیت مو باعث افزایش سلامت و استحکامش هم می‌شوند.

حجم محصول: 385 میل

ساخت آمریکا | حدود قیمت: ۶۱۰ هزار تومان

تثبیت کننده رنگ مو – حاوی مواد معدنی دریایی – آبرسان


شامپو لورال بدون سولفات موهای رنگ شده

اگر به تازگی موهاتون رو رنگ کردید و یا موهای رنگ شده دارید این محصول برای شما مناسب است. شامپو لورال بدون سولفات محصولی ارائه شده  توسط L’Oréal Paris هست که به طور خاص با هدف سه گانه به مراقبت از موی رنگ شده می‌پردازه. اسمی که براش انتخاب کردند کاملا شایسته اش هست. کالر پروتکت! موجب حفظ رنگ موهای تازه رنگ شده می‌شه و درخشندگی و سلامت اونها رو تضمین می‌کنه. سه تا عملکرد محافظتی، تغذیه کنندگی و پاک‌کنندگی رو با هم انجام می‌ده به همین دلیل به اون شامپو سه در یک لورال هم گفته می‌شه.

برای تثبیت رنگ مو عالی بوده و موجب افزایش حالت پذیری اونها می‌شه. با داشتن فیلترهای UV و ویتامین E، رسوراترول و سرامید موها را نسبت به حرارت و آسیب مقاوم می‌کنه و اجازه آسیب و شکسته شدن به اونها رو نمی‌ده.

حجم محصول: 400 میل

ساخت فرانسه | حدود قیمت: ۴۴۰ هزار تومان

تثبیت کننده رنگ مو – شامپو 3 در 1 – مرطوب کننده و نرم کننده – ترمیم کننده


شامپو بدون سولفات لافارر

شامپو لافارر پروتئین‌‌های هیدرولیز شده و کراتین هیدرولیز شده داره پس برای موهای کراتین شده و رنگ شده ایده آل هست. موجب تقویت فولیکول‌های مو شده پس عمر موهای شما و سلامتشان بیشتر خواهد شد. وظیفه ترمیم و تغذیه مو را برعهده داره و با داشتن کافئین در کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو تاثیر داره. با استفاده منظم روند رشد بهتر و بیشتر مو را شاهد خواهید بود و همچنین درخشندگی و براقیت مو بسیار نمایان‌تر می‌شود. با این شامپو بلافاصله بعد از استفاده موهای شما لطیف شده و حالت پذیری عالی به دست می‌آورد. SLS و SLES در ترکیبات خودش نداره بنابراین یک محصول کاملا ملایم و بدون تحریکات پوستی محسوب می‌شه که هر نوع مویی با هر مشکلی می‌تونه به راحتی از خواص اون بهره مند بشه.

حجم محصول: 200 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

مناسب موی رنگ شده و کراتین شده – دارای پروتئین‌ های هیدرولیز شده و کراتین هیدرولیز شده – مانع از کم رنگ شدن و از دست رفتن رنگ مو


شامپو مورینگا شماره 4 موی رنگ شده و دکلره

شامپو مورینگا شماره 4 روغن های گیاهی و ویتامین‌های مغذی مانند لافاایل و کافئین زو داراست که برای تقویت مو عالی هستند و به حفظ زیبایی و درخشندگی اون کمک می‌کنه. این شامپو، موی رنگ شده را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن نگه می داره و از اکسید شدن و کاهش کیفیت رنگ مو جلوگیری می‌کنه. لافاایل یک روغن انحصاری مورینگا هست که شامل چندیت عنصر مغذی و ترمیم کننده است و برای بهبود چرخه رشد مو عملکرد خوبی دارد و در نتیجه از ریزش و شکنندگی به مو جلوگیری می‌کنه. همچنین به عنوان یک عامل پیشگیرانه برای موخوره در نظر گرفته می‌شه. این محصول با ایجاد یک لایه محافظتی روی مو از اون در برابر حرارت سشوار و یا ابزار حرارتی محافظت می‌کنه.

حجم محصول: 400 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

مناسب موی رنگ شده و دارای دکلره – همراه با لافااُیل، کافئین و روغن هسته انار – مانع از کدر شدن رنگ مو


شامپو مخصوص موی رنگ شده درمالوگ

برای مراقبت، ترمیم و حفظ رنگ موها بسیار مناسب است. مواد آبرسان داره که نرمی، لطافت و درخشندگی رو به مو می‌بخشه. با  داشتن کراتین و روغن آرگان و پروتئین هیدرولیز شده و کراتین هیدرولیز شده علاوه بر تثبیت رنگ مو موجب تقویت و تغذیه و قوی شدت تارهای مو می‌شه و از ریزش و شکنندگی و خشکی اونها جلوگیری می‌کنه. سولفات نداره پس موهای رنگ شده و کراتین شده به راحتی می تواندد از اون استفاده کنند و نگرانی بابت کدر یا کمرنگ شدن رنگ موهای خود نداشته باشند.

حجم محصول: 350 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

افزایش ماندگاری رنگ مو – درخشان کننده مو – احیا موهای آسیب دیده


اگر بودجه کافی دارید و میخواید گزینه های خارجی رو بررسی کنید، شامپو موی رنگ شده مائویی انتخاب بهتری برای شماست.
اگر میخواید یک انتخاب اقتصادی داشته باشید، شامپو موی رنگ شده مورینگا برای شما بهترین گزینه است.
اگر میخواهید یک محصول ایرانی بدون سولفات مرغوب استفاده کنید، شامپو بدون سولفات لافارر عالیه.

شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده دارای فرمولاسیون‌ها و عناصر خاصی هستند که طراوت و رنگ زیبای موهای رنگ شده را حفظ می‌کنند. این شامپوها حاوی مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده هستند که به حفظ رطوبت و لطافت موهای رنگ شده کمک می‌کنند.علاوه بر این، حاوی مواد محافظتی نیز هستند که از آسیب‌های ناشی از حرارت ابزارهای حرارتی مانند سشوار و اتو مو جلوگیری می‌کنند. با استفاده از این محصولات می‌توانید زیبایی و درخشندگی موهای خود را برای مدت طولانی حفظ کرده و جذابیت آن‌ها را بیشتر کنید. در ادامه با بهترین‌ها در این دسته بندی آشنا می‌شوید:

تا بحال از محصولاتی که در بالا ذکر شده استفاده کردید؟ نتیجه چطور بوده؟ آیا رضایت بخش بوده؟ به نظر شما کدوم یک از محصولات لیست بالا، بهترین شامپو برای موهای رنگ شده هستش؟ کدوم یک ار موارد بالا واقعا بهترین گزینه موجود در بازار محسوب می‌شه؟ خوشحال می‌شیم نظریات و تجربه‌هاتون رو در مورد این محصولات در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

۱ نظر در “بهترین شامپو برای موی رنگ شده [لیست کامل + قیمت]

  1. خجسته گفت:

    من از مورینگا استفاده کردم راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *