انتخاب سردبیر, سلامت پوست

بهترین ضد آفتاب های ضد لک و روشن کننده

بهترین ضد آفتاب های ضد لک

به نظرتون چرا فقط باید به محافظت در برابر آفتاب بسنده کنید در حالی که می توانید خیلی بیشتر از آن و مزایایش استفاده کنید؟ این روزها ضدآفتاب‌های دیگه فقط خاصیت محافظت کنندگی ندارند بلکه چندین مزایا رو با هم برای پوست ارائه می‌دهند. مثلا هم خاصیت ضد لک دارند و هم روشن کننده هستند. پس ما در این سری از مقالات قصد داریم به بررسی بهترین ضد آفتاب های ضد لک و روشن کننده بپردازیم.پوست خود را با مزایای این ضد آفتاب‌ها درمان کنید و هر روز از پوستی سالم تر و درخشان تر لذت ببرید.

لیست بهترین ضد آفتاب های ضد لک و روشن کننده

 این محصولات نوآورانه نه تنها از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کنند، بلکه ظاهر کلی پوست شما را نیز بهبود می‌بخشند. با خواص ضد لک قوی این ضدآفتاب‌ها با لک‌های مزاحم و لک‌های تیره خداحافظی کنید. اما این همه مزایای این محصولات نیست. حاوی عوامل روشن کننده هستند که برای محو شدن لکه‌های تیره و افزایش درخشندگی طبیعی پوست شما کار می‌کنند. با استفاده مداوم، چهره درخشان تری را مشاهده خواهید کرد که از درون می‌درخشه. در زیر با بهترین‌ها در این دسته بندی آشنا می‌شوید:

ضد آفتاب ضد لک ایزدین

ضد آفتاب ایزدین ضد لک ترکیبات فعال و فرمولاسیون منحصر بفردی دارد که به عنوان یکی ار محبوب‌ترین ضدآفتابها در سراسر جهان شماخته می‌شود. برای محافظت از پوست در برابر آفتاب و محو و کمرنگ کردن لکه‌های پوستی ایده آل است. تکنولوژی DP3-Unify Complex دارد که با همراه شدن با بافت فیوژن فلوئید، موجب محافظت کامل و همه جانبه‌ از پوست شده و آن را روشن‌تر، شفاف‌تر و بدون لک می‌کنه. کاملا بی رنگ هست و در ساختار خودش هم از فیلترهای محافظتی فیزیکی و هم فیلترهای شیمیایی استفاده کرده است. به این معنا که هم دی‌اکسید تیتانیوم (فیلتر مینرال) داره و هم اکتوکریلن و بوتیل متوکسی دی‌بنزوئیل متان (فیلترهای شیمیایی)! پس این محصول را به عنوان یک ضد آفتاب ترکیبی یا هیبریدی می‌شناسیم.

حجم محصول: 50 میل

اصل کشور اسپانیا | حدود قیمت: ۱.۸۰۰ هزار تومان

SPF50 – تکنولوژی DP3-Unify Complex – بافت فیوژن فلوئید – دارای نیاسینامید


کرم ضد آفتاب ضد لک بایودرما

کرم ضد آفتاب ضد لک بایودرما مدل فتودرم اسپات یک محصول مراقبتی محافظتی است که همزمان با محافظت کردن از پویت در برابر نور خورشید به رفع و درمان انواع لک و تیرگی پوست هم می‌پردازه. تمامی لک های ناشی از جوش، لیزر و پیلینگ، آفتاب و کک و مک را به خوبی درمان کرده و پوست را روشن و شفاف می‌کنه. این ضد آفتاب فرانسوی موجب ترمیم پوستهای آسیب دیده و حساس می‌شود. با داشتن ترکییبات موثر دیگه اجازه بروز جوش رو هم نمی‌ده و نسبت به آب و تعریق، مقاوم هست. ترکیبات طبیعی‌ای که داره باعث تغذیه و ترمیم پوست می‌شوند بعضی از این ترکیبات عصاره آلوئه ورا، روغن نارگیل و ویتامین E هستند. با داشتن عصاره گلاب، تقویت سلول‌های پوستی و کاهش لک‌های پوست را شاهد خواهیم بود.

حجم محصول: 30 میل

ساخت فرانسه | حدود قیمت: ۹۷۰ هزار تومان

SPF50 – ضد لک قوی – قابل استفاده دور چشم – ضد آب و تعریق – بی رنگ


ضد آفتاب ضد لک ورونیک

ضد آفتاب ورونیک ضد لک و روشن کننده اس پی اف 50 داره که به طور کامل و همه جانبه از پوست در مقابل اشعه‌های مضرماورا بنفش و UVA محافظت می‌کنه. این محصول ایرانی تاثیر بالایی در درمان لک‌های تیره پوستی داره. یا همراه شدن با ترکیبات طبیعی خاصیت ضدلک و ضد پیری همراه هم شده‌اند تا پوستی جوان و روشن به شما هدیه بدهند. از بروز خطوط سطحی و چین و چروک های کم عمق صورت جلوگیری می‌کند و علائم پیری را به تعویق می‌اندازد. به طور خلاصه یک محصول جوان کننده و روشن کننده و محافظت کننده!

حجم محصول: 40 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۵۵۰ هزار تومان

SPF50 – ضد لک موثر- حاوی نیاسینامید – تاثیر گذار در جوانسازی پوست – بی رنگ


 ضد آفتاب ضد لک سبیکتا

کرم ضد آفتاب سبیکتا مثل یک سپر محافظتی عمل می‌کنه که پوست شما رو در برابر نور خورشید ایمن نگه می‌داره. یک معجون جادویی که علاوه بر ویژگی محافظتی خودش از بروز علائم پیری زودرس و لک‌های تیره مزاحم جلوگیری می‌کنه. هر گونه لک حاصل از آفتاب، لیزر، بالا رفتن سن و تغییرات هورمونی را به خوبی درمان کرده و پوست را صاف و زیبا و سالم می‌کنه. هیالورونیک اسید، آربوتین، نیاسین آمید داره که با ترکیب این عناصر با هم به صورت هم افزایی برای سلامتی بیشتر پوست تلاش می‌کنند و هر مشکلی مثل کم آبی و تیرگی و لک رو از بین می‌برند.

حجم محصول: 40 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۴۶۰ هزار تومان

SPF50 – ضد لک – حاوی هیالورونیک اسید، آربوتین، نیاسین آمید – بی رنگ – بافت سبک


ضد آفتاب ضد لک لافارر 

اصلا امکان نداره اسم ضد آفتاب‌ لافارر رو نشنیده باشید. به قدری تنوع داره که هر محصولی با هر ویژگی بخواید می‌تونید پیدا کنید اما یکی از پرطرفدارترین ضد آفتاب‌های ایرانی لافارر همین مدل ضد لکش هست. برای انواع پوست چرب و خشک ضد آفتاب ضد لک رنگی تولید کرده و با استفاده مداوم از این محصول می‌تونید لک و تیرگی پوستتون رو درمان کنید. در سه رنگ بندی روشن و برنز و تیره ارائه شده تا هر پوستی با هر تناژ رنگی به راحتی بتونه از مزازی اون بهره مند بشه.

حجم محصول: 40 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۵۸۰ هزار تومان

SPF40 – ضد لک – رنگی – بافت سبک – مناسب انواع پوست – جوانسازی پوست


ضد آفتاب ضد لک سیسپرسا

در دومدل فلوئیدی و کرمی موجود هست که با اثر محافظتی خودشون از پوست مراقبت می‌کنند و در عین حال به درمان لک و تیرگی پوست می‌پردازند. نیاسینامید و ویتامین سی دارد که برای روشن سازی پوست عالی هستند و احتمال بروز به پیری زودرس و ایجاد لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را به حداقل می‌رسانند. فاکتورهای محافظتی شیمیایی و فیزیکی را با هم دارد و به یک محصول هیبریدی تبدیل شده است. مدل کرمی آن دارای رنگ نچرال هست و با استفاده از آن چهره شما را بدون عیب و نقص نشان می‌دهد.

حجم محصول: 50 میل

ساخت ایران | حدود قیمت: ۵۷۰ و ۶۷۰ هزار تومان

SPF40 – در دو مدل رنگی و فلوئیدی– بافت سبک – درمان انواع لک

اگر به دنبال محصولی هستید که هم در برابر نور خورشید ایمن باشید و هم اثرات ضد لک و ضد پیری قوی داشته باشه بهترین انتخاب برای شما ضدآفتاب‌های ضد لک هست. ما در این مقاله به بررسی و معرفی لیست بهترین ضد آفتاب ضد لک و روشن کننده پرداختیم. هم محص.لات ایرانی و هم محصولات خارجی معرفی شد تا شما دستتون برای انتخاب باز باشه. اما یک سوال؟ تا بحال از کدوم محصول استفاده کردید؟ تجربهاستفاده از کدوم یکی رو دارید؟ با درج نظرتون در بخش نظرات ما را در بهتر شدن مطالب کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *