مراقبت از پوست خشک

بهترین شوینده صورت برای پوست خشک (لیست بهترین ها + لینک خرید)

بهترین شوینده برای پوست خشک

علیرغم اینکه پاکسازی پوست اولین گام ضروری در روتین پوستی به خصوص برای پوست های دهیدراته است، اغلب افراد دقت و توجه لازم در انتخاب بهترین شوینده پوست خشک را ندارند. اما این یک امر خیلی ضروری هست چرا که شوینده‌ای که انتخاب می‌شود باید با توجه به نوع پوست شما و نیازهایی که دارد باشد. در غیر اینصورت تاثیری که باید بگذارد به درستی انجام نخواهد شد و یا حتی پوست دچار عارضه می‌شود. تمام محصولات مراقبتی از روغن‌ها و کرم‌ها گرفته تا  ژل‌ها و صابون‌ها و شوینده‌های  پاک کننده هر کدام با توجه به انواع پوست و نگرانی‌ها و مشکلات خاص پوستی طراحی شده‌اند و اگر در جا و مکان مناسب خود استفاده نشوند اثر گذاری لازم را نخواهند داشت.

تمام متخصصان بر این نکته تاکید دارند که مهم‌ترین عاملی که باید در هنگام خرید پاک‌کننده‌های صورت در نظر گرفت، شناخت نوع پوستتان است. چه پوست چرب، خشک، مستعد آکنه یا حساس داشته باشید، انتخاب ابزار مناسب کلید سلامتی پوست خواهد بود. همچنین شوینده‌ای مناسب است که ناخالصی‌ها و آلودگی‌های صورت را بدون از بین بردن چربی‌های طبیعی پوستتان از بین ببرد.

همانطور که می‌دانید در حالت کلی چند نوع تایپ پوستی داریم: خشک و حساس، چرب، مختلط، معمولی. قصد داریم در این مقاله به بررسی پوست خشک و شوینده‌های مناسب آن بپردازیم.

اهمیت شوینده مناسب برای پوست خشک

خشکی پوست به دلیل کم آبی پوست و یا ناشی از کمبود چربی روی سد طبیعی پوست می‌باشد. با توجه به نوع افراد، این کمبودهای چربی می‌تواند ناراحت کننده، خارش دار، تحریک کننده و دردناک باشد و یا حتی پوست را دچار پوسته پوسته شدن کند. بنابراین افرادی که از پوست خشک رنج می برند همیشه به دنبال یک شوینده مناسی هستند که پوستشام را تجریک و دچار قرمزی نکند. علاوه بر این، با شستشوی صورت معمولا پوست به طور طبیعی خشک می‌شود. بنابراین، پیدا کردن یک شوینده مناسب که بتواند صورت را از آلودگی و کثیفی‌ها پاک کند و در عین حال پوست را تسکین داده و آبرسانی کند، بسیار مهم است.

لیست بهترین شوینده پوست خشک

در ادامه قصد داریم تا ۵ مورد از بهترین شوینده‌های صورت مخصوص پوست خشک را که در فروشگاه اینترنتی هومهر موجود است و در بین افراد از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است به شما معرفی کنیم تا با انتخاب بهترین نوع آن، از پوستتان محافظت کنید و سلامتی آن را به ارمغان بیاورید.

1.شوینده اسکوالن اوردینری:

شوینده اسکوالن اوردینری

کلینزر اسکوالان اوردینری یک محصول کانادایی اصل! به منظور پاک کردن آرایش و آلودگی از روی پوست فرموله و تولید شده است. این پاک کننده با آبرسانی فوق العاده‌ای که دارد از سد رطوبتی پوست شما حمایت می‌کند و اجازه خشکی به پوست را نمی‌دهد. دارای ترکیبات منحصر به فرد بوده که با خواص مرطوب کنندگی در عین پاک نمودن آرایش، پوست شما را صاف و نرم خواهد کرد. دارای فرمولاسیون غیر کومدون زا و بدون صابون است، بنابراین برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است، برای انواع پوست مناسب است و برای ترکیب با سایر محصولات بسیار عالی کار می‌کند. پس یک جز اساسی در هر روتین محسوب می‌شود.


2. شوینده پوست خشک لافارر

شوینده پوست خشک لافارر

شاید یکی از بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک ژل شستشوی صورت لافارر باشد که مخصوص پوست خشک و حساس طراحی شده است. یک محصول ایرانی با کیفیت که دارای ترکیبات عالی و سازگار با پوست افراد ایرانی است. . این محصول دارای خواص ضد حساسیت و آلرژی بوده و التهاب و خارش پوست را به سرعت از بین می‌برد. علاوه بر پاکسازی پوست به رفع مشکلات پوست‌های دهیدراته نیز کمک می‌کند و نقش کوچکی را در حفظ رطوبت و همچنین طراوت بخشی به آنها ایفا می‌نماید.


3.شوینده پوست خشک سیمپل:

شوینده پوست خشک سیمپل

یک محصول اصل انگلستان! وقتی پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید، خودتان هم از درون احساس سلامتی و شادی بیشتری خواهید داشت!

ژل شستشوی سیمپل پوست دهیدراته ترکیبی عالی از مواد تشکیل دهنده برای کمک به پاکسازی کامل و احیای پوست شما است. ایده آل برای پوست های حساس بوده و با خیال راحت می‌توانید از ان استفاده نمایید. شوینده پوست حساس سیمپل غنی شده با آب اکسیژنه و ویتامین‌های مفید برای پوست بوده که به طور مستقیم روی جوان نگه داشتن بافت پوست تاثیر می‌گذارند. مهمترین ویژگی این شوینده قدرت مرطوب کنندگی بسیار بالای آن است که پس از هر بار استفاده برای مدت زمان طولانی پوست را مرطوب، نرم و لطیف نگه می‌دارد. با قدرت زیادی که دارد از حساسیت‌های پوستی، التهابات، قرمزی، پوسته پوسته شدن و خشکی بیش از حد پوست جلوگیری کرده و تمام آلودگی های سطح پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. در فروشگاه هومهر قیمت ژل شستشوی سیمپل پوست خشک با توجه به خارجی بودنش بسیار مناسب و با صرفه اقتصادی به مشتریان عرضه شده است.


4. ژل شستشوی پوست خشک نوتروژینا:

ژل شستشوی پوست خشک نوتروژینا

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا ژل شستشوی نیتروژنا خوبه؟ جواب کاملا مشخص است. بله کاملا موثر در سلامتی و شادابی پوست می‌باشد. ژل شستشوی نیتروژنا پوست خشک با دارا بودن ترکیبات فعال علاوه بر پاکسازی عالی پوست آن را آبرسانی می‌کند تا از هرگونه خشکی و التهاب پیشگیری نماید. با استفاده از این محصول پوستی جوان و شاداب را تجربه خواهید نمود.


5. شوینده پوست خشک درماتیپیک:

شوینده پوست خشک درماتیپیک

اگر به دنبال یک شوینده کرمی پوست خشک هستید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما این محصول است. به حدی ایمن است که پوست هایی که دچار خارش ناشی از اگزما و درماتیت آتوپیک هستند می توانند برای شستشوی روزانه این محصول را استفاده نمایند. علت این ایمنی بالا داشتن فرمول پاک کننده منحصر بفرد است است که فاقد هر گونه ماده تحریک کننده و خشک کننده مانند الکل، عطر و صابون می باشد.


سری کیت

شوینده ملایم سری کیت ؛ یک محصول عالی با بافت کرمی برای پوست های خشک و حساس است که جدیدا به بازار عرضه شده است و یک محصول استاندارند، ایده آل و ملایم برای پوست های دهیدراته و کم آب می باشد. فرمول شوینده بسیار امن آن باعث می شود تا هیچ خطری برای پوست های حساس نداشته باشد و این دسته بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول در 2 حجم 250 میل و 500 میل به بازار عرضه شده و شما می توانید یکی از این 2 حجم را برای خرید خود انتخاب نمایید. اگر به دنبال یک شوینده با حجم بالا و قیمت مناسب هستید، قطعا این محصول مناسب خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل لیست بهترین شوینده برای پوست خشک را به شما معرفی کنیم تا اگر پوست دهیدراته، کم آب و تشنه دارید، بتوانید از این شوینده های جذاب برای شستشوی پوست خود استفاده کنید بدون اینکه هیچ نگرانی درباره تحریک یا حساس شدن پوست خود داشته باشید. همه محصولاتی که در لیست بالا ذکر شد در سایت هومهر قابل خرید هستند پس فقط کافی است روی دکمه های آبی درون لیست کلیک کنید تا به فروشگاه هومهر منتقل شوید تا هم مشخصات کامل کالا را مشاهده کرده و هم امکان سفارش اینترنتی آنرا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *