homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

رژلب مایع 278 ویولت - Violet GLAM SHINE

Violet
    آخرین قیمت:
    ۲۰۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • رژلب مایع  ویولت -   Violet GLAM SHINE
    • رژلب مایع  ویولت -   Violet GLAM SHINE
    • رژلب مایع  ویولت -   Violet GLAM SHINE

    رژلب مایع  278 ویولت -  Violet GLAM SHINE

    براق کننده و ایجاد درخشندگی طبیعی

    با قابلیت  حجم دهندگی و برجسته نشان دادن لب

    ایجاد جلوه خیس روی لب

    موجود در رنگ های زیبا ومتنوع

    فاقد سرب و مواد آلرژی ‌زا

    مناسب برای خانم های با سلیقه

    کشور سازنده : ایتالیا

    رژلب مایع 278 ویولت -  Violet GLAM SHINE

    رژلب‌ جزو اصلی‌ترین ملزومات آرایشی است که در نشان‌ دادن فرم و حالت اصلی لب نقش دارد.رژلب مایع ویولت ماندگاری طولانی مدتی دارد. این محصول در فرمولاسیون خود از مواد مرطوب‌ کننده استفاده کرده که از خشک‌ شدن لب جلوگیری می‌کند. رژلب ویولت برقی ملایم و زیبا روی لب ایجاد می‌کند که با بهره ‌گیری از مواد مرطوب ‌کننده شادابی و طراوت لب را حفظ می‌کند. یکی از مزیت‌های اصلی که این محصول دارد فاقد سرب و مواد آلرژی ‌زا است. وجود این نوع مواد برای پوست ضرر داشته و عامل ایجاد مسمومیت سلولی خواهد شد. 

    رژ لب های جامد، مایع و مدادی ویولت ایتالیا، از پرفروش ترین رژ لب های موجود در بازار می باشند که با بیش از 30 رنگ مات و براق در این مرکز پخش، بصورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می شود. رژ لب های ویولت به دلیل تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب، جزء محبوب ترین برند های رژ لب در جهان از جمله ایران می باشد و با ماندگاری بالا و بافت سبکی هم که دارند، مناسب برای مصرف روزانه هم هستند و با داشتن ویتامین E از لب ها در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی هوا محافظت نموده و از خشکی و ترک شدن لب نیز جلوگیری می کنند و شادابی و طراوت را به لب های شما هدیه می دهند.
    تناسب رژ لب با رنگ پوست، از ملاک های بسیار مهم و اصلی در انتخاب رژ لبی مناسب می باشد  و به همین دلیل رژ لب ها در رنگ های بسیار متنوع مات و براق تولید و عرضه می شوند که رژ لب های ویولت نیز با بیش از 30 رنگ متنوع مات و براق، پرطرفدارترین رژ لب ها در بازار می باشند و توانسته است پاسخگوی سلیقه تمام بانوان محترم و خوش سلیقه باشد.

    شناسه کالا : HP - 2568