homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

واکس مو استودیولاین ریمیکس لورآل LOREAL 150ml

Loreal
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • واکس مو استودیولاین ریمیکس  150mlلورآل محصولات - LOREAL
    • واکس مو استودیولاین ریمیکس  150mlلورآل محصولات - LOREAL

    واکس مو استودیولاین ریمیکس  لورآل LOREAL 150ml

    حالت دهنده مو

    طبیعی جلوه دادن بافت موها

    ماندگاری 24 ساعته بدون احساس سنگینی بر روی موها

    مناسب حتی برای موهای کوتاه

    بدون ایجاد چسبندگی و خشکی

    دارای مجوز بهداشتی

    حجم محصول: 150ml

    کشور سازنده :فرانسه

    واکس مو استودیولاین ریمیکس  لورآل LOREAL 150ml

    گاهی اوقات از مدل موهایمان خسته می‌شویم و می‌خواهیم تغیری در آن ایجاد کینم؛ در همین راستا انواع مختلفی از حالت‌دهنده‌های مو قبیل ژل، اسپری، فوم، موس، واکس و غیره توسط سازندگان مختلف تولید می‌شود. واکس مو استودیولاین ریمیکس لورآل با حالت ژله‌ای و قدرت نگه‌داری متعادل ظاهری زیبا و انعطاف‌پذیر بدون اثر خشک شدن مو جلوه‌ای طبیعی به مو می‌دهد. زمانی که می‌خواهید از واکس بر روی موهایتان استفاده کنید بهتر است به مدت 1 دقیقه واکس را بین دو دستتان ماساژ دهید و سپس روی موهایتان بزنید تا نتیجه‌ی مطلوب را بدست آورید. این محصول نه تنها برای موهای خشک بلکه برای موهای مرطوب قابل استفاده است که روی موهای مرطوب جلوه‌ای براق و یا به‌عبارتی خیس را نشان خواهد داد. کمپانی نلی ژل ویلد فیکس را برای تغیر حالت مو با اثر مرطوب‌کنندگی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است تا شاهد تغیر اساسی در چهره‌شان باشند.  

    واکس مو استودیولاین ریمیکس لورآل بدون ایجاد چسبندگی و یا خشکی در موها باعث تقویت و حفظ سلامت مو شده همچنین تارهای مو را در مقابل آسیب های محیطی و یا آرایشی محافظت کرده ،شفافیت و در خشندگی را برای موهای شما به ارمغان می آورد .

    طریقه مصرف :میزان کمی از واکس را کف دست گذاشته و دست ها را به هم بمالیدسپس دست ها را داخل مو برده و موها  را به واکس آغشته کرده و به حالت ژولیده آرایش کنید.

    شناسه کالا : HP - 1023