homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

ماسک مو مغذی السیو لورال با عصاره روغن جوجوبا حجم 300 میل - Loreal

Loreal
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ماسک مو مغذی السیو لورال با عصاره روغن جوجوبا حجم 300 میل - Loreal
    • ماسک مو مغذی السیو لورال با عصاره روغن جوجوبا حجم 300 میل - Loreal

    LOreal Elvive Extraordinary Oil
    غنی شده از روغن های گیاهی (6 گل کمیاب)
    حاوی روغن نارگیل، جوجوبا و روغن های معدنی دیگر
    تغذیه و تقویت کننده مو با فرمولاسیون سبک (بدون ایجاد حس سنگینی درموها)
    نرم کننده  قوی موهای خشک
    احیا و شاداب کننده موهای خشک
    حجم محصول: 300 میلی لیتر
    کشور سازنده: ترکیه

    ماسک مو مغذی السیو لورال با عصاره روغن جوجوبا حجم 300 میل - Loreal
    یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانم‌هایی با موهای خشک، استفاده از ماسک مو لورال السیو است. برند خوشنام لورآل Loreal این ماسک تقویت کننده از سری محصولات Elseve خود را برای از بین بردن زبری، وزی وبی حرکتی موهای خشک عرضه کرده است. این موارد قطعاً بر زیبایی مو اثر گذار بوده و جذابیت آن را از بین خواهد برد؛ از این رو با استفاده از این ماسک می‌توان به از بین بردن این حالت‌های ناپسند مو کمک بیشتری کرد. در ترکیبات این ماسک از روغن گل‌های کمیاب استفاده شده است.
    خواص این روغن‌ها به جهت تغذیه کردن ساقه‌ی مو و کوتیکول‌ های آن بوده که در نرم شدن مو بسیار موثر هستند. این ماسک در حجم 300 میلی لیتری ضمن تقویت مو یک خوشبو کننده‌ی خوب نیز است. اگر از این محصول در کنار شامپو و نرم کننده‌ از همین مدل که از سری پر طرفدار السیو (Elseve) هستند، استفاده شود، نتیجه‌ی بهتر و موثرتری حاصل خواهد شد. این مدل از جدیدترین تولیدات این برند بوده که می‌تواند خانم‌هایی با موهای خشک را خوشحال نگه دارد.
    «روغن جوجوبا» (Jojoba oil) روغنی مایع است که از دانه‌ی گیاهی به همین نام گرفته می‌شود. درختچه‌ی جوجوبا یا هوهوبا بومی مناطق جنوب آریزونا، جنوب کالیفرنیا و شمال غربی مکزیک است. این روغن از گذشته‌ های بسیار دور توسط بو میان این مناطق مصرف دارویی داشته. سرخ‌ پوستان آمریکا آن را به عنوان درمان زخم و کبودی استفاده می‌کردند. امروزه روغن جوجوبا تبدیل به یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان آکنه، پسوریازیس، آفتاب‌سوختگی و زبری پوست شده است. برخی هم برای درمان ریزش مو از این روغن استفاده می‌کنند، چرا که می‌تواند رویش مو را تحریک کند.
    برند محصول: لورال - Loreal

    شناسه کالا : HP - 7467