۰
:مبلغ سبد خرید

ماسک مو کامان حاوی آمینو کراتین حجم 400 میل - COMEON

COME'ON
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ماسک-مو-کامان-حاوی-آمینو-کراتین-حجم-400-میل---COMEON
    • ماسک-مو-کامان-حاوی-آمینو-کراتین-حجم-400-میل---COMEON

    COMEON Amino Keratin Conditioner Mask
    مناسب موهای رنگ شده و موی عادی
    مغذی, درخشان کننده و تقویت کننده مو
    حاوی ویتامین E
    حاوی کراتین
    دارای عصاره و روغن جوانه گندم
    حاوی روغن گردو و آفتابگردان
    حجم محصول: 400 میلی لیتر
    کشور سازنده: ایران

    ماسک مو کامان حاوی آمینو کراتین حجم 400 میل - COMEON
    ماسک موی کامان فرموله شده حاوی کراتین با نفوذ در فیبر مو با اثر آنتی فریز طولانی موجب تغذیه اساسی مو، به عنوان یک تقویت کننده قوی و آبرسان عمل می کند. ماسک موی کامان به فیبر مو نفوذ می‌کند و یک اثر طولانی مدت را برای موهای شما به وجود می‌آورد و باعث تغذیه شدید مو، تقویت کننده، درخشان کننده، رفع موخوره، آب رسان و مرطوب کننده ، رفع وز مو نرم کننده و بازسازی کننده مو می‌شود.
    کراتین از سه اسید آمینه میتونین، آرژنین و گلیسین تشکیل شده که اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده ساقه مو هستند و موجب صافی، براق شدن و درخشندگی مو می‌شوند. موها بر اثر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مثل رنگ و دکلره دچار آسیب شده و کراتین خود را از دست می‌دهند. به منظور باز گرداندن حیات دوباره مو به آن باید کراتین رسانی انجام شود. کراتین معمولا از منابع حیوانی مانند پشم و موی حیوانات به دست می‌آید و موهای خشک و آسیب‌دیده را درمان می‌کند. آسیب‌های ناشی از رنگ مو و دکلره را به کمک کراتین درمانی می‌توان به حداقل رسانده و موها را دوباره نرم وابریشمی کرد. استفاده از ماسک موی حاوی کراتین باعث می‌شود تا بتوان در راه حفظ سلامت مو قدمی موثر برداشت.
    روش مصرف: از ماسک مو آمینو کراتین کامان باید بعد از شستشوی مو در حمام استفاده کرد. کافی است مقدار کافی از آن را بر روی مو بزنید و به آرامی ماساژ دهید و در آخر آبکشی کنید.
    برند محصول: کامان - COME ON

    شناسه کالا : HP - 7201