۰
:مبلغ سبد خرید

بندانداز کوئین مدل (HR025) وزن 95 گرم - Queen

متفرقه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • بندانداز کوئین مدل (HR025) وزن 95 گرم - Queen
    • بندانداز کوئین مدل (HR025) وزن 95 گرم - Queen
    • بندانداز کوئین مدل (HR025) وزن 95 گرم - Queen

    Queen HR025 Thread Hair Remover
    منبع تغذیه آن  برق خانگی
    دارای  طراحی آرگونومیک
    مجهز به چراغ روشنایی برای دیدن بهتر موضع
    قابل استفاده برای پشت لب، چانه، زانوها و انگشتان
    اقلام همراه  نخ مخصوص, آداپتور برق, دفترچه ضمانت و راهنما
    کاهش بسیار در درد ناشی از بنداندازی
    جنس بدنه از پلاستیک
    سرعت زیاد
    یکسال گارانتی
    دارای دو رنگ
    مدل: HR025
    برق مصرفی: DC 12volt- 5000mA
    وزن محصول: 95 گرم
    کشور سازنده: چین







    بندانداز کوئین مدل (HR025) وزن 95 گرم - Queen
    بند انداختن یکی از قدیمی‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد صورت است. این روش که به صورت دستی و تنها با استفاده از نخ انجام می‌شود، موها را از ریشه می‌کند و پس از استفاده‌ی طولانی مدت رشد موهای صورت را کمترمی‌کند. البته امروزه دستگاه‌های بندانداز برقی هم به بازار آمده‌اند که کار را کمی ساده‌تر می‌کند. بندانداز «کویین (Queen) مدل (HR025) 95 گرم وزن دارد و برای بند انداختن پشت لب، چانه، زانو و انگشتان مناسب است. منبع تغذیه این دستگاه برق خانگی است به صورت باسیم استفاده می‌شود. با استفاده از دستگاه می‌توان موها را از ریشه کند و پوستی نرم و لطیف داشت. لازم به ذکر است که همراه با آن یک آداپتور و نخ هم ارائه می‌شود. همچنین روی آن یک چراغ LED قرارداده شده که باعث می‌شود موضع مورد نظر بهتر دیده شود و کاربر راحت‌تر بتواند پوست خود را بند بیاندازد.
    این بندانداز بدین صورت کارمی کند: بندانداز  یک دستگاه کامل اتوماتیک میباشد که همانند چرخ خیاطی ، نخ بنداندازی در آن جا انداخته می شود و عمل بندانداز ی موها با کلید مربوطه و بصورت کاملا برقی انجام می گیرد.
    بدنه بندانداز  از پلاستیک فشرده می باشد و نخ توسط شاخکهای فلزی در محل خود تثبیت می گردد. همانند چرخ خیاطی های معمولی ، پاره شدن و یا پاره نشدن نخ بندانداز ونیز مربوط به تنظیمات سفتی یا شل بودن نخ میباشد که با دو عدد پیچ موجود بر روی دستگاه قابل تنظیم می باشد. لازم است پس از خرید بند انداز  حتما این پیچ ها را به روش دستی تنظیم نمائید و شاید در مرحله اول و دوم نخ شما چند مرحله پاره شود تا بتوانید پیچ ها را خوب تنظیم نمائید ولی پس از تنظیم پیچ ها با خیال راحت و براحتی عمل بند انداختن را بصورت برقی تجربه خواهید نمود.
    نحوه استفاده : ابتدا صورت خود را کاملا شسته و از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی بروی پوست خود پاکسازی کنید سپس نخ مخصوص را در شیار های مشخص شده در دفترچه راهنما دستگاه موکن رد کرده و آنرا توسط آداپتور به برق متصل نمایید.
    جهت اتصال نخ به بند انداز باید مقداری از نخ همراه دستگاه را جدا و نخ را از سوراخ میانی عبور داده، به طوری که از دو سمت به یک اندازه بیرون بماند. حال نخ را از دو سمت از میان دو سوراخ بالای دستگاه عبور دهید. نخ سمت چپ را به پیچ سمت چپ بافته و پیچ را محکم کنید. سپس نخ سمت راست را به پیچ سمت راست بافته و محکم کنید. بند انداز برقی باعث رشد موهای تازه، نرم تر و لطیف تر می شود. بند انداز کوئین با سیم آن و برق خانگی کار می کند.
    برند محصول: متفرقه

    شناسه کالا : HP - 7052