homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

کانسیلر دور چشم ایج ریوایند 150 میبلین - Maybelline

MAYBELLINE
  • کشور سازنده :
  • ترکیبات :
  • مناسب برای : همه پوست ها
  • نوع محصول : خارجی
  • حجم :
آخرین قیمت:
۷۲۰,۰۰۰
تومان
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • کانسیلر-دور-چشم-ایج-ریوایند-150-میبلین-maybelline
  • کانسیلر دور چشم ایج ریوایند 150 میبلین - Maybelline
محصولات مکمل

Maybelline Age Rewind Concealer
دارای بافت سبک و نرم
پوشش دهی بالا
پوشش کامل سیاهی، پف و خطوط زیر چشم
حاوی هالوکسیل موثر در از بین بردن پف و تیرگی اطراف چشم
حجم: 6 میلی لیتر
کشور سازنده: آمریکا



کانسیلر دور چشم ایج ریوایند 150 میبلین - Maybelline Age Rewind Concealer

کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین،با دارا بودن فرمولاسیون فعال هالوکسیل که در کاهش ظاهر پف و سایه های اطراف چشم موثر است؛خطوط دور چشم تیرگی و پف را پوشانده و پوست را نرم و لطیف می کند.به علاوه اپیلاکاتور منحصر به فرد آن استفاده از این محصول را آسان و راحت کرده است. رنگ روشن این کانسیلر ظاهر براقی به پوست می دهد.استفاده از این کانسیلر باعث می شود تا با از بین رفتن تیرگی و پف اطراف چشم، چهره شما حالت جوانتری پیدا کرده و پوستتان ظاهربهتری خواهد داشت.

محصولی که در اینجا مورد بررسی قرار می‌گیرد، کانسیلر دور چشم ایج ریوایند 150 میبلین است. این محصول یکی از محبوب‌ترین محصولات زیبایی در بازار است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب خود، مورد توجه بسیاری از زنان قرار گرفته است. ایج ریوایند 150 یک کانسیلر است که برای پوشش دادن تیرگی‌ها و چین و چروک‌های دور چشم طراحی شده است. این محصول با فرمولاسیون خاص خود، پوست را نرم و صاف می‌کند و باعث می‌شود چشم‌ها به نظر جوان‌تر و پرجنب و جوش بیایند. ایج ریوایند 150 با داشتن یک اپلیکاتور مخصوص، کاربرد آن بسیار آسان است. این اپلیکاتور به شما امکان می‌دهد تا مقدار دقیق محصول را که نیاز دارید، بر روی پوست خود بزنید و باعث می‌شود که محصول به طور یکنواخت بر روی پوست پخش شود.

این کانسیلر با داشتن رنگ‌های متنوع، به شما امکان می‌دهد تا رنگ دقیقی را که با تون پوست شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. همچنین، با داشتن فرمولاسیون غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی، این محصول پوست شما را تغذیه می‌کند و باعث می‌شود پوست شما در طول روز نرم و لطیف بماند. در کل، ایج ریوایند 150 یک محصول بسیار خوب برای کسانی است که به دنبال یک کانسیلر با کیفیت و قیمت مناسب هستند. این محصول با داشتن فرمولاسیون خاص خود، پوست شما را نرم و صاف می‌کند و باعث می‌شود چشم‌های شما به نظر جوان‌تر و پرجنب و جوش بیایند. همچنین، با داشتن رنگ‌های متنواع، شما می‌توانید رنگ دقیقی را که با تون پوست شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. در نهایت، با داشتن یک اپلیکاتور مخصوص، کاربرد این محصول بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی مقدار دقیق محصول را که نیاز دارید، بر روی پوست خود بزنید.

نحوه استفاده :
مقدار مورد نیاز از کانسیلر را توسط اپلیکاتور روی قسمت تیره ی زیر چشم یا روی لکه های پوست صورت گذاشته(تا پوشش دهنده به طور مستقیم به ناحیه زیر چشم برسد)، و در یک حرکت بیرونی با استفاده از انگشتان دست ترکیب شده، همراه با ضربات آرام کانسیلر روی پوست پخش شود تا جذب شود. کانسیلر دور چشم اضافی را فقط با بافت خشک پاک نموده. و اپلیکاتور مرطوب نشود.
برند محصول: میبلین - Maybelline

شناسه کالا : HP - 5629