homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

مارال
مارال
https://www.homehr.ir/brand/maral
جستجو در نتایج برند:
فقط کالای موجود
محدوده قیمت مورد نظر
  • از

    ۰

    تومن

  • تا

    ۳۴۵,۰۰۰

    تومن

مرتب سازی بر اساس :
  • پربازدیدترین
  • پرفروش‌ترین
  • محبوب‌‌ترین
  • جدیدترین
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین

معرفی برند مارال

محصولات مارال امروزه در سراسر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی ایران یافت می شوند. محصولاتی که جزء محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات بهداشتی ایرانی هستند. برند مارال به تولید و عرضه محصولات بسیار با کیفیت که قابل رقابت با اجناس خارجی هستند معروف است. کلیه کالاهای این برند مخصوص مراقبت از مو هستند و با هدف حل مشکلات مو و همچنین داشتن موهایی زیبا تر و سالم تر تولید شده اند. تنوع کالاهای این برند بسیار بالاست و تمامی مدل های مختلف مو را شامل می شود و هومهر به عنوان نمایندگی این برند در شهرهای تهران و مشهد، خرید فراورده های این برند را به شما توصیه می کند. در ادامه هم لیست قیمت مارال را مشاهده خواهید کرد و هم اطلاعات کلی درباره ویژگی های این محصولات به شما ارائه می شود. 

محصولات مارال

عمده محصولات Maral درباره مراقبت از مو هستند و شامل انواع رنگ مو، انواع سرم های مو، اکسیدان، شامپو، نرم‌کننده مو، کرم دکلره، پودر دکلره و غیره می شود. اجناس آرایشی مانند انواع لاک ناخن، رژ لب، پنکک، کرم پودر و غیره نیز به تازگی به سبد تولیدات برند مارال اضافه شده است. شما می توانید این محصولات را از فروشگاه هومهر سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

محصولات مارال

برند مارال

برند مارال یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایران است که بیش از 45 سال سابقه فعالیت دارد. این برند در سال 1358 با تولید رنگ مو آغاز به کار کرد و به زودی به محبوبیت رسید. رنگ موی آن با کیفیت بالا، رنگهای متنوع و قیمت مناسب، مشتریان زیادی را به خود جذب کرد و به یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌های مو در بازار ایران تبدیل شد. همچنین رنگ ابرو، شامپو رنگساژ و رنگ موی فانتزی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرد و با استقبال خوب مردم روبرو شد. پس از موفقیت در زمینه رنگ مو، دایره فعالیت خود را گسترش داد و محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع لاک ناخن، رژ لب، پنکک، کرم پودر، ماسک مو، سرم مو، اسپری مو، وکس و کرم موبر را به بازار عرضه کرد. سپس با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، محصولاتی را تولید کرد که هم با استانداردهای بهداشتی و آرایشی سازگار بودند و هم با نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان هماهنگ بودند. این شرکت همواره سعی کرده است تا با تحقیق و توسعه مستمر، محصولات نوآورانه‌ای را به بازار معرفی کند و با رقبای خود رقابت کند. ما به عنوان سایت محصولات مارال در ادامه یک سری ویژگی های حیاتی از این محصولات را به شما ارائه می دهیم. 

ویژگی های این برند چه هستند؟

  • در هر کدام از کالاهای این برند از ترکیبات گیاهی مانند عصاره آلوئه ورا، روغن آووکادو ، عصاره بلوبری و دیگر ترکیبات طبیعی استفاده شده است و به همین دلیل خواص و فواید طبیعی را به ارث برده اند و به شکل طبیعی بر سلامت مو تاثیر می گذارند. 
  • علاوه بر عصاره های گیاهی، از پرو ویتامین ب 5، ویتامین A، ویتامین E و همچنین کراتین در تولید این محصولات استفاده شده است. 
  • تمامی محصولات Maral دارای نشان استاندارد ملی، نشان حمایت از حیوانات (عدم تست حیوانی) و همچنین دارای بسته بندی قابل بازیافت هستند که در جهت حمایت از طبیعت استفاده شده است. 
  • فرمولاسیون ایمن این محصولات، ضد حساسیت است و حاوی الکل، عطر های مصنوعی و همچنین پارابن نمی باشد. 
  • تمامی کالاهای این برند در شهرک صنعتی اشتهارد و در شرکت سبز گلسار تولید می شوند. 
  • برند Maral به هر کدام از انواع مختلف مو (خشک، نرمال و چرب) توجه خاصی نموده است و برای هر کدام از این سبک های مو، محصول خاصی را تولید نموده است، برای موهای خشک از ترکیبات آبرسان استفاده کرده و برای موهای چرب از ترکیبات تنظیم کننده
  • چربی مو، موهای نرمال نیز از فرمولاسیون خاص خود بهره می برند که مزیت های رطوبت رسان و نرم کننده دارد.

نمایندگی مارال


نمایندگی مارال 

بسیاری از مشتریان اصلی این برند به دنبال خرید مطمئن هستند و قصد دارند تا از فروشگاهی خرید نمایند که تمامی اجناس برند دلخواهشان را در خود جای داده باشد. اگر جز این دسته از افراد هستید باید بگویم که جای درستی آمده اید! هومهر از قدیمی ترین فروشندگان کالاهای برند Maral است و تمامی فراورده های مراقبت موی این برند داخلی را برای خرید شما عزیزان در همین صفحه فراهم نموده است تا بتوانید به راحتی کالای مورد نیاز خود را از بین طیف و تنوع گسترده ای از محصولات انتخاب نمایید. همین ویژگی های جذاب سبب شده است تا بتوانیم آنلاین شاپ هومهر را به عنوان نمایندگی محصولات مارال در تهران و مشهد بپذیریم و با اطمینان کامل از آن خرید نمایید. 

لیست قیمت محصولات مارال

در این دسته بندی از سایت هومهر، شما می توانید به راحتی لیست قیمت محصولات مارال را مشاهده کنید. به معنای واقعی کلمه بیش از 50 محصول از این شرکت ایرانی در سایت ما موجود هستند که همگی دارای قیمت می باشند. علاوه بر آن، حتی محصولات ناموجود نیز دارای آخرین قیمت هستند. یعنی اگر محصولی از Maral در سایت هومهر موجود نباشد نیز دارای آخرین قیمت است. به راحتی می توانید قیمت هر محصول را در صفحه آن مشاهده کنید، تنها کافی است روی آن کلیک کرده و به صفحه محصول موردنظر منتقل شوید. البته هومهر فقط به قیمت ها توجه نکرده است. ما توضیحات کاملی درباره محصول به علاوه مشخصات آن در سایت درج کرده ایم که می توانید به عنوان یک منبع عالی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول روی آن حساب کنید. در واقع این توضیحات مفصل به شما کمک خواهند کرد که خرید خود را با کسب اطمینان بیشتری انجام دهید و اطلاعاتتان درباره یک محصول تکمیل شود.