homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

i.plex 1 & 2 کراتینه ضد پیری مو لاکمه LAKME - 100ml

LAKME
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • i.plex 1 & 2 کراتینه ضد پیری مو لاکمه LAKME - 100ml

    Lakme i.plex keratech power 1 & 2 100ml
    44% تقویت کنندگی و افزایش مقاومت مو در برابر آسیب دیدگی
    94% بازسازی کننده و نرم کننده موها
    شماره 1
    دارای ترکیب تقویت کننده
    با استفاده از کراویس جهت تقویت مو
    شماره 2
    دارای ترکیب بازسازی کننده
    با استفاده از کراتک به عنوان عامل ضد پیری مو
    اقلام موجود در بسته بندی: سی دی آموزشی، سرنگ جهت سهولت استفاده محصول و بروشور فارسی
    حجم محصول: i.plex1 100ml , i.plex2 100ml
    کشور سازنده: اسپانیا

    i-plex 1 & 2 کراتینه ضد پیری مو لاکمه - Lakme i.plex keratech power 1 & 2 100ml

    سیستم جدید plex با کمپلکس کراتینه ضد پیری مو لاکمه i-plex نام دارد، این محصول یک درمان ضد پیري 3 مرحله ای جدید، کامل و عالی است که استفاده از آن در سالن ها آغاز و در منزل خاتمه می یابد. دو مرحله اول توسط کارشناسان انجام می شوند و مرحله سوم توسط مشتری که طبق دستورالعمل کارشناس مجرب، این دوره را برای مراقبت کامل، سلامت و زیبایی موها انجام می دهد، تکمیل می شود.
    نتیجه استفاده از این محصول به طور دقیق 44% تقویت کنندگی و افزایش مقاومت مو در برابر آسیب دیدگی و شکنندگی مو در اثر استفاده از مواد شیمیایی و 94% بازسازی کننده و نرم کننده موها است. آی پلکس شماره 1 دارای ترکیب تقویت کننده با استفاده از کراویس است (کراویس مولکولی است که به فیبر مو نفوذ می کند و آن را از قسمت خارج مو تقویت می کند) و پیوندهای دی سولفید سولفور را تقویت می کند و مقاومت مو را در مدت بازسازی یا درمان شیمیایی افزایش می دهد. آی پلکس شماره 2 دارای ترکیب بازسازی کننده با استفاده از کراتک است (کراتک ماده ای فعال است که از کراتین طبیعی تهیه می شود و به عنوان یک عامل ضد پیری عمل می کند) و عمیقا پیوندهای داخلی مو را بازسازی می کند فیبر را ترمیم و محافظت می کند، درخشندگی، صافی و آبرسانی مو را افزایش می دهد.
    i-plex برای درمان موهای آسیب دیده، دکلره کردن، روشن کنندگی بسیار قوی مو، فر کردن موها، صاف کردن موها و رنگ کردن دائم و نیمه دائم کاربرد دارد.
    بسته بندی کامل این محصول شامل سینی بامبو، ظرف سرامیکی، براش رنگ مو، سی دی آموزشی، پیشبند حرفه ای آرایشگاهی و بروشور دقیق روش استفاده است.  بسته بندی کامل این محصول شامل i-plex 3 است. و برای خرید حجم 500 میلی این محصول می توانید اینجا کلیک نمایید.

    جهت توضیحات بیشتر و کاملتر به وبلاگ هومهر مراجعه کنید.

    برند محصول: لاکمه - Lakme

    شناسه کالا : HP - 5310