homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

پنکیک دو کاره SPF15 آمیتیس شماره 13 AMITICE

Amitice
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • پنکیک دو کاره SPF15 آمیتیس شماره 13 محصولات - AMITICE
    • پنکیک دو کاره SPF15 آمیتیس شماره 13 محصولات - AMITICE

    پنکیک دو کاره SPF15 آمیتیس شماره 13 AMITICE

    ساختاری نرم و مخملی با تاثیری شفاف و درخشان، رنگدانه شفاف و براق که به پوست حالتی ابریشمی می دهد. این پنکیک به علت داشتن spf15 از پوست شما در مقابل اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.

    یکنواخت کننده سطح پوست

    مات کننده و جذب چربی های اضافی صورت

    وزن محصول :13gr

     کشور سازنده : کره جنوبی

    پنکیک دو کاره SPF15 آمیتیس شماره 13 AMITICE

    شاید شما هم جزو آن دسته از خانمهایی باشید که بعد از میکاپ و آرایش سنتان بیشتر دیده شود که البته ناگفته نماند در اکثر مواقع این اتفاق خواهد افتاد و چون به نظر می رسد با آرایش می توان زیباتر از قبل بود بیشتر آرایش می کنیم و همین سبب می شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان بیشتر دیده شود.  یکی از مهمترین مراحل آرایش صورت آماده سازی پوست است که می توان گفت اساسی ترین قسمت میکاپ است چرا که اگر پوست یکدست و صاف دیده نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خود را آنطور که باید نخواهند داشت. بنابراین باید این مرحله را بیشتر مد نظر داشت. دختران و خانمهایی که پوست بسیار خشکی دارند حتما ابتدا از یک ضد آفتاب مخصوص، سپس از مرطوب کننده ای مناسب استفاده کرده و پس از مرطوب ساختن پوست و جذب کامل آنها از پنکیک استفاده کنند . اگر آماده سازی و زیر ساخت پوست برای آرایش با کرمهای لازم درست انجام شود، مات بودن پوست توسط پنکیک می تواند در جوان نشان دادن و شیکتر بودن آرایش بیش از کرم پودر های براق کمک کند.

    استفاده از پنکیک دو کاره آمیتیس در مرحله‌ی آخر آرایش مورد استفاده خواهد بود که تمام محافظ باز صورت و عیب‌های سطحی پوست نظیر جوش و آکنه را پوشش ‌دهد. بهترین زمان استفاده از پنکیک در مرحله‌ی آخر آرایش است که تمامی مواد آرایشی که استفاده شده روی پوست تثبیت شود و ماندگاری آن را نیز تضمین کند. این محصول به عنوان تثبیت کننده‌ی آرایش کارایی بالایی دارد و باعث شده آرایشی دلخواهتان را داشته باشید.

    شناسه کالا : HP - 1278