homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

پک کراتین نانو سیلور بی کی تی - BKT

BKT
    آخرین قیمت:
    ۵۲۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • پک کراتین نانو سیلور بی کی تی - BKT
    • پک کراتین نانو سیلور بی کی تی - BKT
    • پک کراتین نانو سیلور بی کی تی - BKT

    BKT SILVER NANO KERATIN
    باز گرداندن کراتین از دست رفته به مو
    احیای فوق العاده بدون مواد صاف کننده مصنوعی
    صاف کننده قوی برای موهایی با ضخامت بالا حتی فرهای آفریقایی
    صافی و درخشندگی بادوام ۴ الی ۶ ماهه ( بسته به نوع مراقبت )
    صاف کننده تا ۱۰۰% روی موهایی با آسیب دیدگی پایین
    مناسب برای استفاده در همه مناطق جغرافیایی با انواع آب و هوا
    احیا کننده و صاف کننده با قدرت بالا
    پک 3 تایی حاوی شامپو قبل کراتین، مواد کراتین و شامپوی بعد کراتین
    حجم محصول: شامپوها قبل و بعد 20 میل، مواد کراتین 100 میل
    کشور سازنده: برزیل

    پک کراتین نانو سیلور بی کی تی - BKT SILVER NANO KERATIN

    کراتین یک پروتئین بسیار قوی که ماده اصلی تشکیل دهنده مو،ناخن، پوست، لثه و غیره بوده و در ساختار ماهیچه‌های اسکلتی بدن انسان و ... وجود دارد . مواد موجود در سیستم کراتین از گیاهی در برزیل بدست می‌آید که پروتئین موجود در آن با پروتئین فوق الذکر ساختار یکسانی دارد و از طریق فرآیندهایی تبدیل به یک ماده موثر و جایگزین برای کراتین از دست رفته برای مو می‌شود.
    کمپانی BKT با بهره گیری از آخرین تکنولوژری روز توسط نانو مولکول کراتین را به اندازه یک میکرون ریز کرده است. این تکنولوژی تحول بزرگی در کمک به ساقه مو برای جذب هرچه بهتر مواد پروتئین مینماید. سیلور نانو کراتین با تکنولوژی منحصر به فرد نانو  و با تاثیر مستقیم بر لایه خارجی مو ، ظاهری ابریشمی و رویایی به موی شما میبخشد. ماندگاری طولانی و سازگاری با موهای آفریقایی و خاورمیانه ای از خواص این کراتین است.

    نحوه استفاده کراتین مو:
    برای کراتینه کردن لازم است ابتدا موها را با شامپو اولیه به خوبی بشویید.
    بعد از شستن، موها را کاملا خشک کنید.
    موها را دسته بندی کرده، دستکش‌ها را بپوشید و از پشت گردن شروع کنید .(استفاده از دستکش الزامی است.)
    دقت کنید کراتین را باید به مقدار خیلی خیلی کم روی نوک برس بگذارید و به مو بمالید سپس برس رنگ را روی آن دسته از مو که روی آن کراتین مالیدید خوب حرکت بدهید که مواد به همه ی دسته ی موی مورد نظر برسد. سپس سراغ دسته بعدی رفته و فراموش نفرمایید که کراتین نباید مانند رنگ مو به مقدار زیاد روی مو مالیده شود بلکه فقط آن مقدار که مو باکراتین مرطوب شود.
    به همین ترتیب ادامه دهید تا برسید به قسمت جلوی موی سر، برای اینکه گاز کراتین چشم شما را اذیت نکند هر تکه از مو را که آغشته به مواد کراتینه کردید به سمت عقب هدایت کنید تا روی چشمها قرار نگیرند. بهتر است از ماسک استفاده کنید چون استنشاق این مواد بسیار برای بدن مضر است.
    وقتی تمام مو به کراتین آغشته شد سپس شروع کنید به آهستگی موها را شانه کرده تا مواد به طور یکنواخت به تمام مو برسد.
    حالا موها روبا یک کلاه رنگ بپوشانید و اجازه دهید با حرارت سر گرم شود و مواد به خوبی به درون موهای شما نفوذ کند. اجازه دهید مدت ٢ ساعت به همین صورت بماند. در طی این مدت یک بار کلاه را بردارید و موها رو دوباره با شانه دندانه درشت شانه کنید و مجددا کلاه را روی سر بگذارید.
    بعد از طی شدن زمان لازم موها رو بدون اینکه بشویید (توجه کنید موها رو نشویید) دوباره موها را قسمت بندی کنید و سشوار بکشید. ( درست مانند زمانی که قصد رفتن به مهمانی را دارید.) بعد از سشوار مجددا موها را دسته بندی کرده و با یک اتو موی داغ شروع کنید با دقت موها را اتو بکشید تا کراتین حسابی به درون پولک‌های مو نفوذ کند.
    کار تمام شد!
    فراموش نکنید سه تا پنج روز نباید حمام کنید حتی حمام به صورتی که موها را خیس نکنید هم به هیچ وجه جایز نیست زیرا بخار حمام نباید به مو برسد. بعد از این مدت موها رو بشویید و از داشتن موهای زیبا براق و سالم و ابریشمی لذت ببرید.
    کراتین موها رو صاف هم میکند و بهترین و سالم‌ترین روش برای صاف کردن موهای مجعد است.

    ست کراتین سیلور مناسب موهای طبیعی بوده و برای موهای دکلره شده بسیار ضعیف بهتر است از ست کراتین گلد همین برند استفاده کنید که صافی کمتر ولی ویتامینه و احیائ بسیار عالیتری دارد.

    برند محصول: بی کی تی - BKT

    شناسه کالا : HP - 4711