homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

مداد ابرو ساده اتود 33 - Etude corporation

ETUDE
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • مداد ابرو ساده اتود 33
    • مداد ابرو ساده اتود 33
    • مداد ابرو ساده اتود 33
    • مداد ابرو ساده اتود 33

    مداد ابرو قهوه ای متوسط  33 - Etude Corporation

     دارای برس برای منظم کردن ابروها قبل و بعد از استفاده از مداد
        رنگ پایه قهوه ای متوسط
        ویتامین
       دارای پوشش فلزی

    کشور سازنده :کره جنوبی

    کد اصالت کالا : 1648454828837386


    مداد ابرو قهوه ای متوسط 33  - Etude Corporation

    تغییر فرم و شکل ابروها یکی از کارهایی است که می‌تواند به زیبایی ظاهری افراد اضافه کند. برای این کار برخی خانم‌ها به برداشتن موهای اطراف ابرو، می‌پردازند اما در برخی موارد می‌توان از مداد آرایشی ابرو برای این کار کمک گرفت. با اضافه کردن خطوط باریک یا ضخیم می‌توان فرم یا شکل ابرو را تغییر داد. مداد آرایشی Etude Corporation 33 تولید شده توسط شرکت «اتود» (Etude)، دارای رنگی قهوه‌ای تیره است که می‌تواند این زیبایی را برای ابروها به وجود بیاورد.
    این محصول با رنگ زیبای قهوه‌ای‌اش به خوبی می‌تواند یک رنگ قهوه‌ای تیره برای موهای ابرو به وجود بیاورد. بنابراین افرادی که ابروهایشان را به رنگ قهوه‌ای است به راحتی می‌توانند از این مداد آرایشی استفاده کنند. بدنه‌ی این مداد آرایشی از جنس فلز است. فلز جنسی است که استحکام و مقاومت بالایی دارد. علیرغم وجود دیگر مدادهای آرایشی که سری گرد دارند، سری این محصول به صورت پهن و مدادی است. بنابراین به راحتی روی ابروها می‌توان کشید تا بخش‌های خالی آن پر شود و همچنین مرزبندی مشخصی برای خطوط ابرو به وجود بیاید. به همین دلیل کار کردن با این وسیله‌ی آرایشی بسیار دقیق و آسان است.
    یک سر مداد ابرو Etude Corporation 33 به صورت برس گرد است و سر دیگر آن مداد آرایشی قرار دارد. برس قرار گرفته در انتهای این مداد آرایشی برای مرتب کردن موهای ابرو به‌کار می‌رود. برند کره‌ای «اتود هاوس» (ETude house)  این مداد آرایشی را به صورت خلاقانه‌ای طراحی کرده است. این برند که در واقع به یک شرکت کره‌ای نام (Amore Pacific) تعلق دارد، به اختصار «اتود» نامیده می‌شود. این کلمه از کلمه‌ی فرانسوی (Etude) با اشاره به مطالعات پیانیست معروف، به نام «شوپن» (Chopin) گرفته شده است. این شرکت به غیر از کره جنوبی در سال‌های بعد فروشگاه‌های متعددی را در سنگاپور، تایوان و فیلیپین راه‌اندازی کرد و به مرور به برندی محبوب در سراسر دنیا تبدیل شد. مداد آرایشی Etude Corporation 33 دارای رنگ قهوه‌ای، برس گرد، سری پهن و پوشش فلزی است
    رنگ مداد ابرو  33 اتود قهوه ای متوسط است.

    شناسه کالا : HP - 1782