homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

سرم تقویت ریشه و ساقه ( بسیار قوی ) مو نوول - Nouvelle Control Ultra Drops

Nouvelle
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • سرم تقویت ریشه و ساقه ( بسیار قوی ) مو نوول
    • سرم تقویت ریشه و ساقه ( بسیار قوی ) مو نوول

    سرم تقویت ریشه و ساقه ( بسیار قوی ) مو نوول Nouvelle Control Ultra Drops

    تقویت ریشه و ساقه مو

    دارای عصاره ی گیاه جینسینگ قرمز

    افزایش خون رسانی به ریشه مو

    حفظ رطوبت پوست و مو

    تعداد در بسته بندی : 10 عدد

    کشور سازنده: ایتالیا

    توجه : قیمت محصول بر اساس یک عدد سرم مو تعریف شده است نه قیمت کل 10 عدد در یک بسته، پس لطفا در خرید تعداد محصول بر اساس تعداددر بسته بندی دقت فرمایید.

    سرم تقویت ریشه و ساقه ( بسیار قوی ) مو نوول Nouvelle Control Ultra Drops

    سرم تقویت و ریشه و ساقه موی نوول (Nouvelle) با تحریک گردش خون و با وجود عصاره های گیاهی تقویت کننده، خونرسانی به موها را افزایش داده و آنها را تقویت می کند. اصول این سرم بر پایه تقویت و بازسازی بنیادی مو با منشا گیاهی، بنا شده است. همچنین وجود عصاره گیاه جینسینگ قرمز در این سرم، باعث می شود تا تقویت و بازسازی ساقه و ریشه مو افزایش یابد.

    باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب دیدگی بافت مو شود. مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید. همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت کننده‌ی کف همان فوم بوسترها هستند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی ممکن است وجودشان دردسر آفرین شود. اما بخش غیر مشترک را می توان عوامل حالت دهنده، مواد معدنی و ویتامین‌ها دانست. به دلیل تفاوت موهای مختلف به هم بهتر است به این بخش آخر دقت بیشتری داشته باشید.

    شناسه کالا : HP - 1244